BF Mars 2017 - syskon
Ni som mår illa och tränar hur fungerar det? Vågar inte träna pga illamåendet. Kräker inte men mår illa en hel del.
Ni som mår illa och tränar hur fungerar det? Vågar inte träna pga illamåendet. Kräker inte men mår illa en hel del.
Någon som skriver blogg? :)
Måste bara vräka ur mig att klockan ringde 4.45 imorse tvingade i mig havregrynsgröt men illamåendet och yrseln hänger i :/ åt yoghurt och macka på jobb och sitter på rast nu och känner mig allmänt kass. Hade det varit fler personal på jobbet hade jag varit hemma hela denna vecka... Jag vill vara hemma och må dåligt..
Tror inte heller det är någon fara så tidigt skyrocket men bra att du upptäckte det nu :)
Nu börjar det bli dags att påminna sig själv om och om igen att det är värt det, bara ta en dag åt gången eller till och med en timme åt gången.. andas.... Det här illamåendet börjar bli jobbigt nu och då är det ändå bara början :(
Två dagar till att genomlida på jobbet och sen ensam hemma med två vilda barn en dag. Sen en dag till på jobbet sen ensam hela helgen med rastlösa vilda barn. Bara att bita ihop och fylla på förråden med salta kex, har ni några dundertips mot illamående?
Hur är illamåendet för er? Ska bara jobba imorgon sen väntar 4 veckors semester :)
Har någon fått någon mage redan? Känns som min är lika stor som v18
Hur är det med er som mår dåligt? Jag är så trött på det försöker tänka att det kommer något underbart med detta men tycker så synd om min familj som har en slö mamma och sambo :(
Jag tror inte att mängden illamående har med könet på bebis att göra. Har mått dåligt med alla mina, olika kön.
Fick lergigan komp utskrivet idag men har inte provat än. Mår apdåligt, idag värsta dagen hittills. Min man undrar om semestern kommer bli förstörd, ska till kreta 25 augusti med våra fyra barn. Har lite panik inför det. Måste ju må ok då!!