Jennie89 skrev 2016-07-11 08:02:37 följande:
Det har inte kommit mer. Gjorde ett nytt test igårkväll (hade inte kissat på två timmar) som var ganska starkt, dock inte så starkt som jag hoppats.
Inga symptom än, förra graviditeten började symptomen som idag, 5+2. Inbillar mig att eftersom jag slutade amma för mindre än fem månader sedan så är brösten inte lika känsliga. Kan ha aningen molvärk ibland, men knappt märkbart.
Bara att vänta och se, det är ju så lätt haha
Usch så oroligt! Jag har inte haft någon blödning men har väldigt varierande symtom och har mått riktigt bra senaste veckan. Något som gör att jag också oroar mig för MF eller MA =/ Min kollega har råkat ut för detta 6 gånger på rad varav en gång nyligen och detta har verkligen satt hjärnspöken i min hjärna. Jag hade ju också ett MF 2010 i v.6. Under den graviditeten hade jag inga symtom alls. Så usch det är jobbigt så här i början! Om man mår illa och är trött så är det jobbigt. Har man inga symtom är det också ännu värre =( Hoppas det går bra för dig Jennie89. Måste ju inte innebära MA fast du haft en liten blödning och mindre symtom (även om jag förstår att du såklart nojar!).