• Fayleh

BF Mars 2017 - syskon

Hej, hoppar med här oxå. Jag är 37 (vet inte hur det gick till dock) och väntar ÄNTLIGEN mitt tredje barn (pergotime) efter nästan 2 års försök... Har två sedan tidigare, på 6 och 9½. BF runt 28 mars. 

Var på ett tidigt VUL (6+2 enligt min beräkning) idag, och ev är h*n lite mindre gången än vad jag räknat med (han mätte till 5+3 men jag tyckte inte han mätte hela), hoppas i alla fall att allt står rätt till, men fick åtminstone se ett litet tickande hjärta så jag håller tummarna. Har en ny tid inbokad 23 augusti, så tills dess kommer tiden gå saaaaaakta....

• Fayleh

Tänkte jag lägger till en suddig bild från mitt VUL ( i 6+2 enligt mig ). Går inte se mycket, en hinnsäck och nåt lite suddigt, men jag såg i alla fall hjärtat som pickade på. Tror det var en rätt kass ultraljudsmaskin...

Det vi ser till vänster där ... vet jag inte vad det är?!? Det var inget hjärta där, men just på de här bilderna ser det ju annars ut som en till... Jag vet inte vad jag ska tro. Nästa VUL är ju 22 august. 

• Fayleh

Usch vad jobbigt med illamående, jag har klarat mig genom mina båda andra graviditeter i princip helt utan och hoppas väl lite på det nu med - även om jag på ett sätt saknar att jag inte har nästan några symptom alls, känner mig inte alls gravid... *kluven*

• Fayleh

Gjorde tidigt vul för att vi försökt länge och ändå går hos en privat klinik - ville se att allt var ok. 

Jag mår inte illa alls, har i princip inga symptom. 

• Fayleh

Jag har INGEN mage än (8+4) och nojar mig då självklart över det (och allt annat man kan noja över). Har absolut för mig att jag fick mage tidigare med de andra två, speciellt nr 2, men då hade jag å andra sidan inga magmuskler och det har jag ju nu.... 

Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon