• corran

BF Mars 2017 - syskon

Hej, plussade nu ikväll på äl+9 :) Så väldigt tidigt och har inte förstått än riktigt att det blev ett plus.

Hade sex fem dagar innan äl endast, trodde inte alls att det skulle bli något. Men tydligen ser det ut som att vi får en liten bebis beräknad till 7 mars <3

Har 2 pojkar redan, en som fyller 3 nu snart och en som är 8 månader :)

Är 23 år och kommer fortfarande vara 23 när denna bebis anländer, vilket känns lite konstigt. 23 år och 3 barns mamma ;) men de blir kul!

Finns det någon fb grupp som är hemlig? :)

• corran
    Mammaresan skrev 2016-07-16 20:23:39 följande:

Nu vågar jag gå med här efter att ha fått ett mer tydligt plus under dagen! Känner mig så sjukt lycklig!  

Hur mår ni andra och när blir BF för er? Finns det någon lista? Någon annan som känner stickningar ibland, alltså att det sticker till plötsligt någonstans i livmoderområdet? Än så länge är det tidigt här så jag hoppas hoppas att allt går fortsatt bra. Idag blir det 3+4 och jag testade positivt med testet ovan på BIM - 4 (idag) Om allt går fortsatt bra så är BF den 28 mars här.

Grattis igen :)

Jag är i v 5+0 idag och mår bra, lite molvärk ibland och lite ömma bröstvårtor. Stick/hugg som du beskriver kan jag känna ibland men inte så det gör jätte ont. Lite obehagligt bara :)

Bf 17 mars
  • corran
    Jennie89 skrev 2016-07-22 16:14:33 följande:

Efter en stor blödning i onsdags tog jag idag tag i att köra till gynakuten. Var helt inställd på MA då jag blött flera gånger och inte har något som helst symptom, men fick se ett litet hjärta slå. Känns jättekonstigt! Trodde verkligen inte att det var något där inne.

Har också svårt att förstå, men sörjde lite vid första blödningen så känns bara skumt.

Antar att det kommer med symptom och mage.

Skönt att allt såg bra ut trots blödningen. Kan du ha förlorar en tvilling tro? Kram
  • corran
    jyns00 skrev 2016-08-17 21:38:08 följande:

Hur ser era magar ut nu? Någon som fått en liten kula än? :)

Känner livmodern som en bula ovanför blygdbenet, så mysigt.

Magen putar lite men går att dölja än :) 9+5.
Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon