Inlägg från: HäxanSurtant |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant

BF Mars 2017 - syskon

Fayleh skrev 2016-08-02 11:04:11 följande:

Hej, hoppar med här oxå. Jag är 37 (vet inte hur det gick till dock) och väntar ÄNTLIGEN mitt tredje barn (pergotime) efter nästan 2 års försök... Har två sedan tidigare, på 6 och 9½. BF runt 28 mars. 

Var på ett tidigt VUL (6+2 enligt min beräkning) idag, och ev är h*n lite mindre gången än vad jag räknat med (han mätte till 5+3 men jag tyckte inte han mätte hela), hoppas i alla fall att allt står rätt till, men fick åtminstone se ett litet tickande hjärta så jag håller tummarna. Har en ny tid inbokad 23 augusti, så tills dess kommer tiden gå saaaaaakta....

Vad kul!
    Jag är också 37 och väntar mitt tredje, har en född -06 och en född -09. Har Bf 21/3, ska bli så otroligt roligt med en trea och en sladdis!

Mår otroligt illa. Tips mottages!
    Har inskrivning om 1 vecka, sen Kub och det ska bli kul med ett vul!
  • HäxanSurtant
    Icis86 skrev 2016-08-18 17:00:35 följande:
    Vi berättade i Måndags för barnen. Det gick inte att hålla hemligt längre. Jag kräks varje dag och det börjar redan synas på magen. Dottern som tjatat om ett syskon till har påpekat det några gånger..

Så vi valde att berätta.

Dagen efter visste förskolan, grannar och ja - alla hon kommit i kontakt med.

Lite för tidigt än vad jag egentligen ville. Men tänker att om allt inte skulle gå vägen kommer det också märkas.

Här längtar nu två barn till Mars och frågar dagöigen när "lillasyster" som de bestämt att det är kommer .
    DevilsDaughter skrev 2016-08-18 17:19:14 följande:

icis: Vi berättade också tidigt för våra, kände att jag inte orkade ljuga när jag kräks ständigt. Vad har ni sedan tidigare? Våra barn hoppas på en pojk då vi har tre flickor och en pojke.

hi hi hi, härliga ungar! Vår dotter gjorde samma sak. Hon började 1an igår och jag frågade i dag om hela klassen vet nu och jo alla vet. Fast inte fröken, eftersom A tyckte att det var lite tidigt att berätta för henne hi hi hi

• HäxanSurtant
    jesssicahansen skrev 2016-08-22 14:41:10 följande:

Var på kub idag allt såg bra ut, 1:20000 så är helt överlycklig :) !

Blev dock flyttad från 13+2 till 12+4 så nya BF är 1 mars (innan 25-26februari)

Så underbart att se våran bebis, en livlig sådan :)

Oh vad härligt! Jag längtar ihjäl mig efter UL!
Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon