jyns00 skrev 2016-07-16 07:38:22 följande:
Vad sa de på MVC? Jag var hemma från jobb igår för jag orkade inte genomlida en dag till på jobb. Är hemma själv med min dotter idag då min sambo ska på svensexa. Men jag är så rädd att jag ska må för dåligt men hur har ni gjort som har syskon sen tidigare? Jag vill gärna ha tre barn men jag kommer inte orka genomlida en sån här graviditet igen.
De hänvisade till min husläkare då deras läkare var på semester. O så sa de att jag skulle äta en gång i timmen. Efter många turer så fick jag en läkartid igår o den läkaren skrev ut lergigan Comp till mig. Har tagit andra tabletten nu o mår mkt bättre. Känner fortfarande illamående men inte lika intensivt. Nu kan jag iaf hjälp till lite.
I förrgår kunde jag inte sova pga illamåendet. I natt mådde jag inte illa men istället kröp det i benen på mig. Så i natt har jag sovit med en kylklamp på fötterna för det va det enda som funkade.
Tycker absolut att du ska försöka få lergigan Comp utskrivet om du mår så pass illa. Vi har varit tvungna att berätta för sonen. Jag har ju varit sängliggande halva dagen så för att inte oroa sonen ville vi berätta. Han är 4 år nu o väldigt förståndig så han fattar liksom läget. Tråkigt nog så tyckte han det va kul med syskon först men nu när han har sett hur jag har mått så vill han inte längre ha syskon haha