• hmhm

BF Mars 2017 - syskon

Hoppar in här, plussade igår och enl app är det bf 11/3. Har en -05 och en -08 sen innan, så det blir lite salddis nästan.. Har molvärk och metallsmak i munnen.. Annars mår jag fint :D

Ge hit kakorna!
  • hmhm
    Quirall skrev 2016-07-05 08:18:03 följande:

Någon mer som känner sig skakig? Det är nog mitt främsta symtom just nu, känner mig ruskigt skakig på mornarna.

Sen kan ett lätt illamående komma ibland på dagarna, oftast om jag t.ex går ut och sätter mig i en varm bil eller om det är jättevarmt i huset när jag kommer hem på kvällen.

Sover oroligt också och konstant jättetrött.

Har också varit skakig, yr typ.. Svårt att beskriva. Men har så mkt molvärk, mest på kvällarna.. Också den här metallsmaken i munnen, känner inte igen detta från tidigare graviditeter alls. Eller, jo, lite molvärk. Men tycker att det är mer nu. Blir ju nojjig.
    Ge hit kakorna!
  • hmhm

Var på inskrivning igår och fick då även se lilla hjärtat picka på, det blir genast så mkt verkligare då! =) Fick lergigan och lergigan comp utskrivet och vilken skillnad det har gjort för mig. Såå skönt! Har varit orolig då jag hade hyperemesis sist jag var gravid. Men får jag må såhär så är det ju guld! Är enl ul i v7 med bf 12 mars så lite tidigare bf än vad vi trodde :D

Ge hit kakorna!
  • hmhm

Quisling, va roligt! Också v11+0 idag, tycker illamåendet börjar avta lite.. Har också lämnat blod inför kub-test den 1a sep.. Hur lång tid tar det att få svar sen? Får man det på en gång?

Ge hit kakorna!
Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon