Inlägg från: Sam Ståhl |Visa alla inlägg
  • Sam Ståhl

Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

Bondfrun skrev 2023-09-29 13:19:16 följande:
    Du är verkligen fantastisk Bondfrun! Så fintGlad

/ Sam
  • Sam Ståhl
    Swenora skrev 2023-10-09 14:54:00 följande:
    Tack för den trevliga bildenGlad

Det väcker ju tankar hur hela outfiten blev när den var komplett. Du hade säkert en väl genomtänkt kombo. 

/ Sam
  • Sam Ståhl
    Anonym (Hotwife) skrev 2023-10-14 13:16:52 följande:

Låt mig bjuda på en bild till så att tråden inte dör ut ..:) Bilden togs ute på en shoppingrunda. 

Tack för den trevliga bilden. 

Att du berättar att den är tagen på en shoppingrunda tillför också en dimension. 
    All heder till dig som väljer nåt lite extra undertill - underbart... Flört

Ännu en bild på undertecknad nedan. Lite ben är iallafall i sin ordning och riskerar inte bli bortplockad gissar jag.

/ Sam

• Sam Ståhl

Bidrar med bara en sträckt vrist den här gången - en garanterat riskfri bild. Så är iallafall admin nöjd...

/ Sam

• Sam Ståhl
    Linneapea skrev 2023-10-21 12:54:10 följande:

Ny dag. Nya möjligheter ;)

Hoppas ni har en fin lördag!

Trevlig string!
  • Sam Ståhl
    Anonym (K) skrev 2023-10-21 13:00:07 följande:
    Älskar de där skorna och vill ha egna :) Var har du köpt dem?
    De är verkligen ett favoritpar. Diskret mocca och de där elastiska banden över vristen som trevlig detalj. Nu är det visserligen ganska låga klackar, 6 cm men de har ju en så kallad pampadourklack (ursäkta stavningen) som är lätt utsvängd längst ner vilket gör klacken lite bredare och de är därför mycket bekväma att gå i. Sitter också tight och skönt på foten. 

Är de skönaste klackskor jag äger och de passar verkligen till många sammanhang. Väldigt användbara helt enkelt men ger samtidigt ett lyft till även en mer alldaglig outfit.

Köpta på loppis utan kartong men i absolut nyskick för om jag minns rätt 60 kr! Man kan verkligen göra fynd på loppis bland klackskor.

Ju högre klackar desto lättare att hitta oanvända pärlor. Ett exempel här, dessa kostade också 60 kr i kartong i mint condition!

• Sam Ståhl
    Anonym (K) skrev 2023-10-21 13:50:03 följande:
    Åh wow, vilket fynd verkligen! :) Jag kan inte ha så väldigt höga klackar men det är väl en träningssak mest. Jag får så ont på framsidan av foten =/
    Med stor risk för att hamna lite offtopic nu... (skicka PM om du känner för det)

Det är helt klart en träningssak att lära sig klara av riktigt höga klackar, om det nu är nåt att eftersträva.
    Jag personligen bär ytterst sällan högre än 9 - 10 cm, sen tycker jag det är svårt att gå riktigt snyggt och det gör ju lätt ont med mycket belastning på liten yta. 

Inlägg använder en del men jag har klarat mig bra ändå. En liten platå på säg en cm trollar ju bort motsvarande belastning på foten och kan göra underverk för bekvämligheten men hög platå på framfoten gör ofta skon klumpig i stilen, jag tycker det nätta intrycket är viktigt.

Bredden på klacken gör som sagt mycket för komforten. Stilettklackar är väldigt fint men en så bara lite bredare klack gör underverk för komforten. Dessa är 10 cm men lite platå och den lite bredare klacken gör underverk!

• Sam Ståhl
    Crilla skrev 2023-10-24 18:13:50 följande:

Vad är egentligen en intim bild? Är det en bild på en kuk eller ett nyckelben eller måste det var en hård kuk med Vältränad kropp ?

Jag har iallafall lagt in nån bild på en sträckt vrist eller liknande som på bilden och det har inte refuserats av moderatorn...Glad

/ Sam

• Sam Ståhl
    Anonym (Fnatte) skrev 2023-10-25 10:01:32 följande:

Nä hörni. Inga gamla bilder! Vi måste ha en ?färsk? tråd!😉

Är det här tillräckligt färsk bild?

Hur många bilder har du själv bidragit med förresten?

/ Sam

• Sam Ståhl
    Anonym (Fnatte) skrev 2023-10-25 11:57:27 följande:
    Ja, den handfull bilder jag levererat har FL kasserat av diverse anledningar. Troligen visat aningens för mycket. Men ligger en från igår om du missat?
    Men ja. Publiceringsmässigt ligger jag nog i ditt kölvatten.

Sedan anser jag mig inte ha en kropp som man kan hänga ut flera gånger. Tror intresset är skralt på min håriga röv från fler än en vinkel. Men kanske bara jag?.
    Kan också vara att jag underprioriterar just ?manskroppen? som eggande?. Är mer lagd åt andra hållet s.a.s.

Men det kommer säkert någon mer när andan faller på.
    Trevligt att du också bidragit med en bild och roligt att den fick vara kvar. Verkar vara lite slumpmässigt vad som refuseras här.Glad
    Men bilder på nån vrist eller så verkar iallafall få vara kvar...

Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)