Inlägg från: Anonym (Andersa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andersa)

Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

Salem skrev 2023-06-14 23:34:18 följande:

Jag säger som Ove Sundberg..... Det är Bögarnas fel

Nu tangerar du ett ovårdat språkbruk 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Andersa)
    Anonym (Mmm) skrev 2023-06-14 23:37:08 följande:
    Säger du som sitter här och föreslår att någon straight skulle vilja se din kuk.. 
    Varför är du så upptagen kring kuk för?

Komplex för din ?
  • Anonym (Andersa)
    Anonym (Mmm) skrev 2023-06-14 23:39:39 följande:
    Är det DET det handlar om.. lilla Anders har komplex för sin odugliga lilla kuk.^^
    Du driver resonemanget kring kuk gång på gång

Vad säger det om dig?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Andersa)
    Anonym (Mmm) skrev 2023-06-14 23:55:02 följande:
    Dessutom är din efterfrågan patetisk. han kommer inte lägga upp något sånt, för han har inga tits.. Och då fallerar hela hans bank av gratis uppmärksamhet. 
    Du är ganska enkelspårig i din uppfattning kring vad som kan vara tilltalande verkar det som 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Andersa)
    Anonym (Mmm) skrev 2023-06-15 00:07:54 följande:
    Vad ni gör är att tvinga er på och lura folk. Och det är faktiskt väldigt äckligt... 

Now alla bilder... Som innefattar oönskade bilder såsom dickpicks tas bort.. Men ni tvingar er på folk på ett annat sätt, så det är en annan form av dickpick.. 
    Din argumentation haltar betänkligt

Om du följer en tråd med titeln 'intima bilder ' kan du förvänta dig initima bilder

Om det inte funkar för dig, så är mitt tips att du avstår tråden i fortsättningen 
  • Anonym (Andersa)
    Anonym (Mmm) skrev 2023-06-15 00:11:47 följande:
    Nej det tänker jag inte. Jag tänker förklara att Sam och du sitter och tvingar er på folk, där sam är klädd som en tjej. Och att det är riktigt jävla äckligt.., 
    Eller så startar du en tråd där du redan i titeln specar väldigt noggrant just vad du vill ha, så får vi se om någon tycker det är värt och kul att bidra till

Kan det vara en bra väg framåt för dig tror du?
  • Anonym (Andersa)
    Anonym (Nyponrosen) skrev 2023-06-15 18:53:51 följande:

Jag tycker Sam kan lägga upp fler bilder i tråden. Alltid fina bilder att titta på precis som många andras.
    Heja Sam ❣️

Håller med dig fina nyponrosen - Sam tillför ögongodis här som avbräck till de som mest gnäller!
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)