• Anonym (Se men inte röra...)

Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 

Varsågoda, dela med er! Skrattande

Respektera dock alla regler som gäller här på FL...Flört

• Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)
  • Anonym (bok)
    Anonym (Hej) skrev 2024-04-07 12:40:38 följande:
    Tack ni som svarade, sambon säger brösten är fina som dom är, men jag vill höra lite ärliga åsikter. Brösten känns en aning hängiga, visste inte att jag skulle känna mig så osäker i vuxen ålder. 
    Jag har alltid tänt på lite hängiga bröst, och du är jättefin. Jag vet att jag ska skämmas som är man och kollade på din bild, men så är det.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (???)
    Anonym (Hej) skrev 2024-04-07 12:40:38 följande:
    Tack ni som svarade, sambon säger brösten är fina som dom är, men jag vill höra lite ärliga åsikter. Brösten känns en aning hängiga, visste inte att jag skulle känna mig så osäker i vuxen ålder. 
    Fina! Du och din man är så hjärtligt välkommen till alla nakenbaden i sommar, där alla typer av människor och kroppar förekommer utan blygsel eller osäkerhet.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Snickarn)
    Anonym (Snickarn) skrev 2024-04-07 14:00:18 följande:
    Nä jag lovar att blunda och scrolla förbi men någon måste säga till när man scrollat förbi, hur ska man annars veta?
    Jävla skit, fick svid i ögat. Råkade se en sexig halvnaken kvinna med ena ögat. Håller med din man Hej, en fröjd för ögonen att se dig svassa omkring hemma. Hoppas han slipper svid i ögonen i varje fall 
  • Anonym (JahaA)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-04-06 21:17:23 följande:
    Det kvinnliga könsorganet. Först en bild från sidan sedan en framifrån och slutligen en när hon står på alla fyra  
    Synd att man missade. Hoppas hon lägger upp några flera. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)