• Anonym (Se men inte röra...)

Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 

Varsågoda, dela med er! Skrattande

Respektera dock alla regler som gäller här på FL...Flört

• Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)
  • Anonym (Nova)
    Anonym (LÄS) skrev 2017-07-08 17:57:33 följande:

Alltså grabbar läs och respektera trådens innebörd.

BARA BILDER INGET SNACK!

Ingen skulle lägga upp bilder utan att få kommentarer om bilden, det är ju det som gör att man vill lägga upp flera bilder. :)
  • Anonym (LÄS)
    Anonym (Nova) skrev 2017-07-08 19:41:45 följande:

Ingen skulle lägga upp bilder utan att få kommentarer om bilden, det är ju det som gör att man vill lägga upp flera bilder. :)

Jo men det finns 2 andra trådar för det.

Så varför inte låta denna vara unik.
  • Doc H
    Anonym (Nova) skrev 2017-07-08 19:41:45 följande:

Helt rätt!
  • Anonym (Nova)
    Anonym (LÄS) skrev 2017-07-08 19:47:53 följande:
    Jo men det finns 2 andra trådar för det.

Så varför inte låta denna vara unik.
    Du menar den här tråden som var helt död i över en vecka? :) Ja, unik tråd, verkligen. 
  • Anonym (Jenny)

Mä..... hade jag velat ha kommentarer hade jag lagt bilderna i nån av de andra trådarna. Kolla gärna, men skriv inget! Jag ser den här tråden som en duell. Du som läser den är utmanad! Lägg ut en bild! Tack Curious för att du hänger på! Dör tråden så får den väl göra det då...

• Anonym (LÄS)
    Anonym (Jenny) skrev 2017-07-08 22:23:54 följande:

Mä..... hade jag velat ha kommentarer hade jag lagt bilderna i nån av de andra trådarna. Kolla gärna, men skriv inget! Jag ser den här tråden som en duell. Du som läser den är utmanad! Lägg ut en bild! Tack Curious för att du hänger på! Dör tråden så får den väl göra det då...

Precis. Varför ha 3 identiska grupper liksom.

Poängen är ju att alla ska kunna lägga ut under samma premisser att ingen får alla kommentarer och några blir utan.
  • Anonym (LÄS)
    Anonym (Nova) skrev 2017-07-08 21:09:01 följande:

Du menar den här tråden som var helt död i över en vecka? :) Ja, unik tråd, verkligen. 

Att det har varit låg aktivitet har inget med unikt att göra.

Om du blir så upprörd över trådens innebörd och att du måste ha dräglande män som för övrigt säger samma sak till alla med bröst så kanske du borde stanna i de andra trådarna.

Du kan inte komma in i en tråd som har ett direktiv och klaga över att vissa vill ha det så.
  • Pp83

Du är så vacker, Vilken kropp. Vågar inte visa reaktionen på det

Anonym (Jenny) skrev 2017-07-08 12:47:49 följande:
  • Dasenhard

[quote=77822141][quote-nick]Anonym (Jenny) skrev 2017-07-08 12:47:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt Jenny synd bara att du var tvungen att ha handen i vägen

Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)