Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

Anonym (Really) skrev 2023-06-06 20:11:28 följande:
    @Erikss Åh så synd att din vackra och sköna bild censureras hela tiden. Den är bäst av alla killars Glad I jämförelse med Bondfruns allra senaste bild tycker jag absolut din bild håller sig inom ramen för det tillåtna. Dissas killar framför tjejer någon?
    Rätt obegripligt kan jag tycka...
    Skriv igen nät du ät nykter.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Really) skrev 2023-06-06 20:50:03 följande:
    Tittade du på Erikss sexiga bild alls? Du motiverar dig väldigt lite. Är du homofob eller nåt? Killen är skön. Lägg av med nykterhets snack. Rör aldrig droger, har aldrig gjort. Bäst om alla sopar rent framför egen dörr. 
    ???
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Really) skrev 2023-06-06 20:50:03 följande:
    Tittade du på Erikss sexiga bild alls? Du motiverar dig väldigt lite. Är du homofob eller nåt? Killen är skön. Lägg av med nykterhets snack. Rör aldrig droger, har aldrig gjort. Bäst om alla sopar rent framför egen dörr. 
    Blir nog bra ...
  • Anonym (Hmm)
    Gaskarl skrev 2023-06-17 17:22:44 följande:
    En helt fantastisk bild som med råge uppväger den genuint dåliga stämmningen i tråden..Dock finns en liten önskan från mig, att få se en likadan bil, fast med dina fina bröst oskylda..
    Likadan bil som???
    Varför ska det alltid frågas om mer? 
    Den som skickar in bilder bestämmer väl vad som ska visas?
  • Anonym (Hmm)

Nästan alla trådar här, oavsett ämne lusas ner av en massa irrelevanta kommentarer som bara är ute efter att provocera. 
    Är det så svårt att låta bli att skicka en skitkommentar?

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Peace) skrev 2023-06-24 10:37:53 följande:

Jag är bara tvungen att skriva i denna tråd, visst är det trevligt att se bilder?  men va fan NI män som sitter bakom en skärm och är kåta samt vill ha kontakt med damerna varför beter ni er som ett gäng kåt bockar. 
    helt patetiskt att ni blir som vilda djur så fort ni ser lite hud. Ni har nog större chans ute på stan en dag som denna. Ni blir ju fan helt hysteriska, gå ut på stan och ragga, eller har ni inte pungkulor för det? Med tanke på att majoriteten av era bilder så maskerar ni era ringar/tatueringar och ansikten HAHAHAHAHAHA 

Börja skärpa till er såna som ni drar ner andra män som är gentlemän. 

+1 på den...
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Really) skrev 2023-06-29 19:14:44 följande:
    Vad har hänt med dig Taurus?? 6-7 kommentarer på raken!!!  Har du fått kåtslag eller solsting 🥵 i sommarhettan? 
    Antagligen semester och för mycket tid och för lite omdöme.....
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Melli) skrev 2023-07-18 23:14:51 följande:
    ........ med en önskan om mer.....
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (LÄS) skrev 2023-07-20 17:06:41 följande:
    Aldrig sett en törstigare jäkel än dig. Du säger samma sak till alla tjejer som visar hud. Sen att du har en stackars fru hemma som du gör detta bakom. 
    Vidrigt. 
    Hahaha, så jag var inte ensam att notera.........
  • Anonym (Hmm)
    Bondfrun skrev 2023-07-28 09:32:46 följande:
    Ögongodis ....
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)