Inlägg från: Anonym (Huga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Huga)

    Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

    Anonym (Mrs. Amore) skrev 2023-03-24 20:31:01 följande:
    Hmmm, jag brukar inte kommentera tjejers bilder då jag är 100% hetero och kvinna. Men, här kommer ett undantag.

    Din bild gör till och med mig, surpuppa som jag brukar tas för här i forumet, glad!

    (Jo jag kommenterar nog ändå någon kvinna ibland, men det är mest när de är FÖR bedrövliga eller när hemmet ser ut som ett kaos i bakgrunden. Fast kaos ser för jävligt ut även hos män, men där kan det ursäktas med ögingodiset.)
  • Anonym (Huga)

    Bara en massa lättklädda kvinnor... var är alla sexiga män?
    Och smeden, den läckraste av alla?

    Kom igen nu, stilla min hunger!

  • Anonym (Huga)
    Gaskarl skrev 2023-04-15 12:43:59 följande:
    Såja, du går inte av för hackor du heller! 

    Give me more Tungan ute
  • Anonym (Huga)
    Bondfrun skrev 2023-06-20 18:30:03 följande:

    Tycker det känns ensidigt från min sida, nu när det nästan bara är jag som delar med mig av bilder för stunden. Börjar bli lite ensamt... Och tänk på att alla är lika vackra på olika sätt och glöm inte att älska er själva Solig 


    Håller med, det är fan trist alltså.
    Men sen håller jag inte med längre, alla är då rakt inte lika vackra.

    Och var i hela helvetet håller männen till? 
  • Anonym (Huga)
    Bondfrun skrev 2023-06-20 21:10:00 följande:
    Du var ingen särskilt positiv person... Det var ett sätt att sänka måendet hos folk... Rynkar på näsan Tycker du inte själv att det är trevligare att vara stöttande gentemot andra? Oavsett kön, storlek etc Solig 
    Nej nej, det är du fri att tycka.

    Men i ärlighetens namn så tycker du nog inte heller att alla är lika vackra.
    Men det visar väl på godhet, antar jag, att påstå det.
  • Anonym (Huga)
    Vildhane skrev 2023-06-20 21:19:59 följande:
    Säkert sur för att hon dreglar så hårt över den där så kallade silverräven (som egentligen är en riktig kärring) och bara ljuger för henne för att sno åt sig lite uppmärksamhet.
    Den "så kallade"... av vem?
    Ska vi köra samma stuk som det brukar göras här på sajten så är du väl avundsjuk på honom också. För att han är den enda (nåja, det finns en till som är rätt het och placerar sig som god tvåa) som är en riktig man här.

    Fjuniga och rakade förvuxna pojkar är inget för mig.
  • Anonym (Huga)
    Bondfrun skrev 2023-06-20 21:21:22 följande:
    Ja mig lär hen inte lyckas med att trycka ner någonstans, haha! Flört Men det är ingen trevlig inställning. Man vinner inget på att vara elak mot andra. Hade varit trevligt om personen i fråga visade en bild på sig själv innan hen börjar trycka ner andra Solig
    Kalla mig gärna för hon. 
    Jag är inte ute efter att trycka ner dig, varför inbillar du dig det?
    Har jag klagat på dig eller?
  • Anonym (Huga)
    Bondfrun skrev 2023-06-20 22:11:54 följande:

    Nu går det inte att citera... Men jag påstod inte att du har tryckt ner mig, men skulle du försöka så hade det varit en nitlott. Jag vill bara stå upp för dem som du har tryckt ner...
    Och (Anonym (Huga) gav inget klartecken på om du var man eller kvinna, men nu vet jag det Glad
    Jag hoppas bara att du kan ändra din negativa inställning, det blir mycket trevligare då Solig


    Jag har inget intresse av att trycka ner dig. Vet inte varför du spekulerar om det, så det finns inte mycket mer att säga om det.

    Är inte så negativ som du tror, du dömer mig efter vad andra säger.
  • Anonym (Huga)
    Bondfrun skrev 2023-06-20 22:25:28 följande:
    Inte efter vad andra säger, efter vad jag läser som du har skrivit. Men nu önskar jag dig en god natt, vissa av oss ska upp tidigt till korna Solig
    Godnatt, hälsa korna.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Really) skrev 2023-06-20 23:50:51 följande:
    Fast det är det för mig Kyss Love it! Vill fler bilder av pojkar med hårfria bringor och testosteronfyllda muskler. 
    Du får iallafall mer att beskåda än jag. 
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Really) skrev 2023-06-21 21:35:22 följande:
    Vet inte riktigt vad du vill beskåda? Drömmer
    Nej, så är det säkert.
    Han finns, men nu har han lyst med sin frånvaro ett tag.

    Ska ta och skriva till honom och be honom att komma tillbaka och stilla mina ösnkemål.
    Om han nu är aktiv här längre... annars får jag skriva lite mer privat så där.

    Vet du inte vem han är så har du missat FLs största ögongodis.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Man?) skrev 2023-06-21 21:51:06 följande:
    Kritiserar du bilder du inte gillar?
    Tycker bondfruns inställning är sympatisk. La ut en bild för några år sedan (inga muskler och gleshårig) och hade väl inte väntat mig höra alltför mycket jubel men det jag absolut inte förväntade mig var de hånande kommentarer som följde. Bla ifrågasättandet om jag vad man och inte pojke. Den trevliga variation av kvinnokroppar man ser här kommer aldrig följas av samma variation bland mäns kroppar.
    Njae, oftast inte. Inte för att vara taskig iallafall.
    Vissa gånger så är bilderna underhållande på ett eller annat sätt, det brukar jag ha svårt att hålla käften om.

    Jag har ingen aning om vad det var för bild du la ut, men kan nog garantera att jag inte hörde till de hånandes skara. 

    Kan dock erkänna att jag var lite väl vass i början av min familjelivskarriär, men aldrig  utan orsak.
    Det fanns en person här som trodde sig vara så sexig, personen i fråga glömde dock allt annat när den fotade så all möjlig skit kom med på bilderna. Och det kunde jag inte knipa käft om.
    Det skulle jag inte iag heller.

    Tänk en bild där någon tror sig vara superhet, tagen i en spegel full med tandkrämsstritt.
    Sånt är ju fan bara underhållande. Hur kan man ens missa vad man tar bild på i sin iver att försöka få uppskattning av sin mediokra kropp?

    Eller att sitta på skithus och glömma att redigera bort toalettstolen?
    Och brallorna som hänger i knävecken.
    Nej, då får man fan ta det.

    Sen, sist men inte minst så verkar mina kritiker ha glömt personen jag ställde mig bakom och försvarade när hon blev påhoppad och hotad.
    Men sånt skiter man i, så länge man kan ösa skit över Huga.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Really) skrev 2023-06-21 21:58:36 följande:
    Okej, jag förstår! Drömmer Just den killen har jag missat ja, men om du skriver mer privat till honom kanske nåt dyker upp. Glad
    Haha, ja vi får se.
    Jag ska skicka en efterlysning!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Huga)
    Vildhane skrev 2023-06-21 22:11:14 följande:
    Bortförklaringar på bortförklaringar. Allt för att du inte har förmågan att förstå vad du gör för fel när någon annan postar.. 
    Missade du att jag sa godnatt?

    Ok, vi kör igen då... Godnatt!
    Sov sött.
  • Anonym (Huga)
    Mattiad skrev 2023-07-05 18:16:56 följande:
    Hej, ny här. Kan visa mig om detta är ok. Upphetsande att dela.... 🙃
    Det är inte förbjudet att vara lite sensuell. Det där är raka motsatsen.
    Räkna med att bli avstängd.

    Fy fan för såna bilder alltså, nog för att jag saknar manlig fägring... men det där?
  • Anonym (Huga)
    Sagofé skrev 2023-07-05 21:02:08 följande:
    Visst är det otäckt. Jätte-otäckt !!
    Ja, det var ju tur att jag satt ner. Tungan ute
    Har fan sett värre, men du håller väl ändå med om att den bilden var rätt... trist?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Hmm) skrev 2023-09-10 22:18:10 följande:
    Inte missar men utövar min rätt att ha en åsikt - även om den inte passar alla!
    Inte ens dig.
    Precis så.
    Du ska bara veta hur mycket skit jag fått att kränkta människor i den här tråden. Och ännu mer i den andra intima-tråden som försvann.

    Vi har precis lika stor rätt till vår åsikt som de som bara sitter och stryker medhårs. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)