Inlägg från: Anonym (LÄS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LÄS)

Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)

Alltså grabbar läs och respektera trådens innebörd.

BARA BILDER INGET SNACK!

• Anonym (LÄS)
    Anonym (Nova) skrev 2017-07-08 19:41:45 följande:

Ingen skulle lägga upp bilder utan att få kommentarer om bilden, det är ju det som gör att man vill lägga upp flera bilder. :)

Jo men det finns 2 andra trådar för det.

Så varför inte låta denna vara unik.
  • Anonym (LÄS)
    Anonym (Jenny) skrev 2017-07-08 22:23:54 följande:

Mä..... hade jag velat ha kommentarer hade jag lagt bilderna i nån av de andra trådarna. Kolla gärna, men skriv inget! Jag ser den här tråden som en duell. Du som läser den är utmanad! Lägg ut en bild! Tack Curious för att du hänger på! Dör tråden så får den väl göra det då...

Precis. Varför ha 3 identiska grupper liksom.

Poängen är ju att alla ska kunna lägga ut under samma premisser att ingen får alla kommentarer och några blir utan.
  • Anonym (LÄS)
    Anonym (Nova) skrev 2017-07-08 21:09:01 följande:

Du menar den här tråden som var helt död i över en vecka? :) Ja, unik tråd, verkligen. 

Att det har varit låg aktivitet har inget med unikt att göra.

Om du blir så upprörd över trådens innebörd och att du måste ha dräglande män som för övrigt säger samma sak till alla med bröst så kanske du borde stanna i de andra trådarna.

Du kan inte komma in i en tråd som har ett direktiv och klaga över att vissa vill ha det så.
  • Anonym (LÄS)
    Stefano82 skrev 2023-07-20 14:12:40 följande:
    Klart man är nyfiken. Man vill gärna se mer av dig både här och där!
    Aldrig sett en törstigare jäkel än dig. Du säger samma sak till alla tjejer som visar hud. Sen att du har en stackars fru hemma som du gör detta bakom. 
    Vidrigt. 
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)