orosanmäld
Vet inte riktigt vad anmälan handlar om än. Men antar att det handlar om det som framkommit i terapisamtalen. Att jag senaste tiden inte riktigt orkat ge mitt barn tillräckligt mycket uppmärksamhet. Annars vet jag inte.
Vet inte riktigt vad anmälan handlar om än. Men antar att det handlar om det som framkommit i terapisamtalen. Att jag senaste tiden inte riktigt orkat ge mitt barn tillräckligt mycket uppmärksamhet. Annars vet jag inte.
Jag och min terapeut tycker inte likadant där. Och litar mer på min egen bedömning än terapeutens.
Ja självklart får de utreda och göra egen bedömning. Men jag bryr mig inte om det. Det enda som betyder något för mig är min egna bedömning.
Jag går emot strömmen här och säger att det kan vara klokt att inte medverka.
Soc är mästare på att vrida och vända på saker och förvrängs ord. Säger du ingenting så har du ingenting sagt och så länge du vet att ditt barn har det bra så kommer detta snart vara ur världen.
Lycka till och sök ny terapeut!
Eller så är det mina ord som RÄDDAR Ts barn!
Detta är ju ett bevis för att man inte kan lita på vården.
Detta är ju ett bevis för att man inte kan lita på vården.
Ja typ så.
Vad ska man ha en terapeut till om man inte kan lita på den?
Ja men seriöst. Vad exakt ska jag ha en terapeut till om jag inte kan lita på hen? Med ditt tänk så har jag inte tillgång till sjukvård och terapi. Vem gynnar det? Mitt barn??
Exakt, som ensam mamma (jag) så behöver jag en ventil att dumpa min sk*t på, om min terapeut någonsin anmält mig så är alla våra samtal förgäves!!!
Lider med dig Ts!