• Amie77

Tiden som ruvare

Pimpinellan: Grattis till din graviditet! Jag brukar dyka på dig i olika trådar (som jag kanske inte skrivit i dock) och vet att ni försökt länge. Vilken vecka är du i? Fantastiskt roligt att höra!

• Amie77

Tiden som ruvare: Oändlig är den. Men jag har levt som vanligt alla de fyra gånger jag ruvat och bara dragit ner på kaffe och andra saker som alla gravida gör. Jag har dock aldrig planerat framåt eller berättat för någon eller så. Det är inte min grej.

(Har på fyra ruvningar fått tre plus: tyvärr MA första gången, son andra gången och nu gravid med syster i vecka 21.)

• Amie77
    Pimpinellan skrev 2016-06-25 22:01:29 följande:
    Tack! {#emotions_dlg.flower}  V.18 om bebben lever fortfarande. H*n gjorde det v.13, men det finns ju tyvärr inga garantier. Missfallsrädslan är lika stor nu som v.7, men det beror ju helt på min historik. Man blir hispig efter 10 år. Men vi hoppas! Drömmer
    Jag håller alla tummar för er!! Så roligt att höra. Förstår att det blir extra oroligt/nervöst då man är i er situation - jag nojar utav helskotta själv så att det räcker. :)
Svar på tråden Tiden som ruvare