• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Anonym (Stockholmstjej)

På FB finns "BF mars 2017 - Stockholm"

• Inelg
    Anonym (Stockholmstjej) skrev 2016-08-23 07:42:53 följande:

Okey. Kollar upp. Tack
  • Inelg
    Anonym (Stockholmstjej) skrev 2016-08-23 07:42:53 följande:

Jag hittar den inte. Konstigt
  • jj85
    FlikkanM skrev 2016-08-22 21:20:10 följande:

Är i v 10 nu och skulle så gärna vilja börja glädjas ordentligt om det ser bra ut eller ta nya tag och börja om ifall det ser sämre ut. Dessutom börjar magen puta lite och folk börjar snart undra då jag är rätt vältränad annars :)

Så tänkte jag med. Att antingen hoppas jag på de bästa eller få svar att det inte finns något kvar och då kan jag gå vidare och börja om.

Vilken tid ska du kolla upp? Det kommer nog se bra ut ska du se:)
  • FlikkanM
    jj85 skrev 2016-08-23 08:47:27 följande:

Så tänkte jag med. Att antingen hoppas jag på de bästa eller få svar att det inte finns något kvar och då kan jag gå vidare och börja om.

Vilken tid ska du kolla upp? Det kommer nog se bra ut ska du se:)

Ja jag glömde ju skriva att det var nästa tisdag det gäller. Så en vecka kvar om jag inte får en återbudstid :)
  • Esther90

Hej! Finns det någon fb-grupp man kan gå med i som fortf är gömd/hemlig? Vet att det skrivits om det tidigare men har för mig att jag läst att någon grupp var full osv... Orkade inte läsa igenom alla 85 sidor så hoppas det är okej att jag frågar :)

• Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-22 22:10:43 följande:
    Nej, vet inget Stockholmstråd ännu... Säg gärna till om du hittar någon... :)
    Jag tänkte först att jag startar en och det gjorde jag men då skrev nån att det finns på FB men jag hittar ingen. Så vi kanske ska starta en egen? Eller är dom hemliga så man måste bli tillagd?
  • Loppan81
    Inelg skrev 2016-08-23 13:27:58 följande:
    Jag tänkte först att jag startar en och det gjorde jag men då skrev nån att det finns på FB men jag hittar ingen. Så vi kanske ska starta en egen? Eller är dom hemliga så man måste bli tillagd?
    Ja, frågan är om den är hemlig?
    Vi kan väl starta en egen! :)
  • jj85
    FlikkanM skrev 2016-08-23 09:07:51 följande:
    Ja jag glömde ju skriva att det var nästa tisdag det gäller. Så en vecka kvar om jag inte får en återbudstid :)
    Håller tummarna för återbud hehe... annars kommer tiden gå fort ska du se..och snart är helgen här sen månad o plötsligt tisdag :)
    Själv längtar jag till nästa torsdag för NUPP test, tog blodprov inför KUB i fredags...känns som en evighet egentligen så jag förstår dig men samtidigt försöker jag tänka som jag skrev ovan, snart helg o helt plötsligt måndag o då går jag in (enligt bm, dem vill räkna typ varje månad) i en ny vecka...vecka 12 
    Ska bli skönt att kolla upp..och hoppas på det bästa :)
  • Esther90
    Loppan81 skrev 2016-08-23 14:29:08 följande:
    Ja, frågan är om den är hemlig?
    Vi kan väl starta en egen! :)
    Ja det kan vi väl göra? Är det någon som har koll på hur man gör? Annars kan jag titta på det imorgon fm :)
Svar på tråden BF mars 2017