BF mars 2017
Jo visst. Men just att det står "gravid" är väl typ 99% säkert medan veckoindikatorn inte är lika säker?
Jo visst. Men just att det står "gravid" är väl typ 99% säkert medan veckoindikatorn inte är lika säker?
AMEN herregud! Såg att jag kollat fel! Appen säger vecka 5+2 inte 6+2, så himla firrad människa xD
Amorea: Här är en till som mår dåligt.. Fy va segt det är. Jag försöker verkligen in i det sista att följa med familjen på saker. Men fy alltså! Å i denna värmen.. Har varit ledig nu i fyra dagar.. Men ska jobba sex dagar nästa evcka, fattar inte hur jag ska palla.. Ska dessutom jobba nio timmar i streck utan rast mån-tis.
Någon som tänkt tanken att sjukanmäla sig pga graviditetsillamående? Har tänkt tanken men känns fel.. Men man mår ju verkligen spunk!
Inga cravings, inget illamående, ingenting just nu.
Morsan mådde bara bra när hon bar gravid så det ligger ju nära till hands att det blir samma för mig.
Gravid vecka 5+3. Clearblue veckoindikator visar 2-3 vilket är vecka 4-5.
Jag är i vecka 5+ och borde få 3+
Så orolig!!
Fick tid för VUL 8/8, vilket är meningslöst när det gäller att leta utomkveds. Blir så trött.
Mina tuttar har varit lite platta efter att jag gått ner 50kg men nu har de återhämtat sig föredömligt
Många kloka människor här! Behöver lite råd!
Hade senaste mensen 16 juni, ägglossning 3 juli (testade mig). Sedan kom mensen och jag tänkte nej det tog inte denna gång heller. Efter att ha blödit till o från i 12 dagar så var det min man som sade att jag skulle ta ett gravtest. Jag plussade! Bör vara i vecka 5+2 idag alltså.
Problemet är att jag fortfarande blöder. Det är inte så mycket, byter trosskydd hela tiden dock för det kommer lite hela tiden. Tränade nyss och nu kom det lite mer.
Sist jag var gravid och ringde Kvinnohälsan och sade att det blödde så fick jag ingen hjälp för att det var ju inte så mkt blod ändå. Det hela slutade i missfall och nu känner jag mig orolig igen.
Hur gör ni för att få tidiga ultraljud?? Hon ville ha in mig på ultraljud 12 september. Ska jag oroa mig till dess verkligen? :/
Appropå CB digital visade mitt 2-3 i v 5+3 och idag 5+6 3+. Vet inte vilken dag det slog om.
Har ni skrivit in er på mvc och när gjorde ni det i så fall? Med första barnet kändes det viktigt att göra så fort som möjligt men nu känner jag mer att man ju ändå inte går på några kontroller före vecka 20 så det är inte så brådis...