Inelg skrev 2016-08-30 19:42:46 följande:
Nej nej. Vad är det du säger. Det får inte hända. Beklagar så himla mkt blir så ledsen.
Vad säger dom? Du behöver inte svara om det är för jobbigt. Du får gärna pma mig om du hellre vill det.
Men sen blev du gravid direkt igen. Förstår att det är blandade känslor. Efter alla mina MF kunde jag inte alls njuta av graviditeten fören sista månaderna.
Kub nästa vecka. Jag har inte skrivit in mig än så jag har inget kub planerat. Vet inte riktigt om jag pallar göra kub. Kommer bli stressad av siffrorna tror jag. :-/
Jag är 11+1, har en 2 åring hemma. Båda ivf graviditeter som är de ända som ville stanna kvar i min mage. Vågade inte bli gravid på egen hand efter 5 MF.
Vilken stad bor du i?
Läkarna hittar ingenting så vi kommer aldrig få veta varför hon somnade in. Efter igångsättning föddes en fullgången, normalstor liten perfekt tjej. Hon var så vacker, såg ut som att hon sov. 4 månader senare plussade jag. Hela den här graviditeten är märklig för den blandas med sorgen och saknaden och skapar så mycket känslor och tankar att tacklas med.
Jag har gjort kub tre gånger tidigare och aldrig varit särskilt orolig, sett det som ett tillfälle att se bebisen bara.. Men andra gången upptäcktes MA och tredje gången var jag förvisso rädd över ännu ett MA men inte för att få dåliga siffror. Nu är jag dock livrädd, är inte alls lika naiv längre som tror att hemska saker bara händer andra, och det känns som att det är mer sannolikt att något går fel den här gången också. Jag hoppas så att vi får bra siffror så att det kan stilla min oro lite! Behöver veta att allt ser okej ut.
Då är vi i exakt samma vecka, jag är 11+2 enl sista mens men det tidiga ultraljudet visade att jag eventuellt var någon dag längre, men vi får se vad mätningarna nästa vecka visar. Jag har också en två åring förresten :)
Har du någon teori om varför du inte får behålla dina spontana graviditeter? Förstår att det måste vara en psykiskt jobbig graviditet för dig också efter alla missfall. Jag håller alla tummar att det går bra för oss båda.
Skriver helst inte här vart jag bor men du kan pm mig så kan jag svara i pm!
Skriver helst inte här vart jag bor men du kan pm mig så svarar jag