Inlägg från: megapixeln |Visa alla inlägg
  • megapixeln

BF mars 2017

Åh, jag kan också hoppa in här ju! Har bf 25/3 som det ser ut nu. Var på mitt andra besök hos barnmorskan för någon timma sen bara och hon sa att alla värden såg bra ut samt att det var ett bra tecken att jag mått så illa (utan att kräkas dock så har inte tappat vikt). Har KUB bokat just nu 13/9 men ska försöka se om jag kan få i Örebro. Bor i Hallsta och vill helst inte böka mig in i centrala Stockholm! Cool

• megapixeln

Fick lyssna på hjärtat hos BM idag, smörade lite extra och eftersom jag visste att de fanns en stor chans att inte höra det så gick hon med på de :) Men nog hörde man hjärtat alltid, kändes rätt otroligt eftersom jag gått sen vecka 5 och vetat att jag är gravid men inte gjort något UL än! Men nu i vecka 12(11+1) fick jag höra den lilla loppan Hjärta

• megapixeln

Enda anledningen till att jag ville lyssna på hjärtat var för att jag visste att de gick och så att man är cool lugn till KUB. Är om en ynka vecka och tråkigt att åka 13 mil för att de inte finns något där :p

• megapixeln

Bara jag som märker av att alla ens vänner börjar bli mer distanta av sig? Alla gör allt med alla medan man själv sitter hemma och gör nada, ingen som hör av sig och om man hör av sig till folk är dom alltid upptagna...

• megapixeln
    Frida97an skrev 2016-10-22 14:24:59 följande:

Hej mitt barn är beräknat 16 maj 2017 :) någon mer som har barn beräknat i maj??
    jag vill gärna gå med i facebooks gruppen :)

Tror dom flesta är beräknade i mars då detta är en BF mars 2017 grupp Flört
Svar på tråden BF mars 2017