BF mars 2017
Var på kub idag allt såg bra ut, 1:20000 så är helt överlycklig :) !
Blev dock flyttad från 13+2 till 12+4 så nya BF är 1 mars (innan 25-26februari)
Så underbart att se våran bebis, en livlig sådan :)
Var på kub idag allt såg bra ut, 1:20000 så är helt överlycklig :) !
Blev dock flyttad från 13+2 till 12+4 så nya BF är 1 mars (innan 25-26februari)
Så underbart att se våran bebis, en livlig sådan :)
Hoppas några är kvar här, jag har inte fb och är här inne på Familjeliv varje dag :)
Är det någon mera som känner att alla dessa hormoner håller på att ta över helt? Jag känner mig verkligen helt under isen och tycker att det mesta känns skit.. Har inte lust att göra något och har ingen energi.
Har dessutom har världens bråk med min sambo idag om riktiga skitsaker. Usch, hemsk dag...
Har han ändå lite överseende just eftersom du är gravid eller "glömmer" han bort att FU är gravid?
Usch, känner mig så ledsen idag att har bara vill strunta i allt!
Angående hormoner. Min sambo bad mig lägga in en påse med sängkläder i vårt förråd. När jag tog påsen och la det på den hyllan där jag fann plats, ovanpå en kartong, sa han "låg klädpåsen där när du tog fram den sist?". Min reaktion var att kasta ned påsen, sparka på den och storma ut ur rummet.
är jag och sambon låg i sängen igårkväll och kollade på tv så höll jag min hand nedanför naveln (bulan syns & känns då jag ligger på rygg) och jag kände något som buffade där under med handen!! Sambon skyndade futtiga sin hand och även han kände :)
Inatt låg jag vaken som vanligt och kände detta buffade igen! Helt otroligt mysigt! Idag 14+6 enligt kub-ultraljud och bf 1 mars (tror ändå på bf 26 februari som innan) Detta är 3e barnet! Nån annan som känt?
Går in i vecka 17 idag och endast 19 dagar kvar till ultraljudet :)
Är alla inne på fb? Jag använder inte den men är här inne flera gånger om dagen
Någon annan som upplever att de drömmer konstiga drömmar på nätterna?
Inatt drömde jag att min man var otrogen och valde en annan kvinna framför våra 2 barn och bebis i magen, våran granne dessutom.
Jag vaknade i chock och kände verkligen hur ont det gjorde, hur iskall kan vara emot mig i drömmen.
Väckte honom och grät jättemycket & talade om vad jag drömt, somnade sedan om i hans famn medans han lugnade ner mig.
Vi gifte oss för 6 dagar sedan och jag är lyckligare än någonsin och förväntansfulla inför bebis ankomst!
Brukar kunna drömma konstigt och jobbiga saker men den här var hemsk!
Är gravid i vecka 20+3 idag
Jag o maken har tittat och funderat på barnvagn, har känt på en Crescent comfort inne på affär och fastnat för en sån. Har nu turen att ha hittat en begagnad på blocket från -15/16 som jag fick ner priset på till 1600kr (nypris billigast runt 5000)
Visst är det ett klipp om vagnen ser bra ut i verkligheten och allt funkar? Beräknad 1 mars så har inte bråttom egentligen men just priset :)
Idag är vi nere på två siffrigt, 99 dagar kvar
Går in i vecka 30 idag, jösses vad det går undan :)
Foglossning som gör mig begränsad, orkar fasiken inte mycket:(
Var hos bm igår och ligger bra på kurvan, strax ovanför mellanstrecket men följer min egen så det är bra :)
Hur mår ni andra?