Inlägg från: Mikaela90 |Visa alla inlägg
  • Mikaela90

BF mars 2017

Halloj allihopa! Här kommer jag

Har haft stenkoll på min mens sen min son föddes då jag inte satt in en p-stav än. TRODDE jag hade stenkoll Plussade i förrgår och är i vecka 5 (4+5), beräknad förlossning är 25 mars. Det kommer skilja 1 år och 4 månader mellan sonen och lilla pyret i magen. Vi är så lyckliga även fast det här inte alls var planerat.

Jag är för övrigt en tjej på 25 år och detta är mitt tredje barn som ligger i magen. Har en dotter på 7 år och en son på 8 månader

• Mikaela90

Nu har illamåendet kommit igång ordentligt. Går in i v.7 imorgon. Med min dotter och son så mådde jag endast illa på morgonen och av vissa lukter men nu är det mer konstant. Hulkar och hulkar. Enda gången det känns bra är medans jag äter men illamåendet kommer tillbaka så fort jag är klar :-P Kan inte direkt gå och små-äta hela tiden heller pga typ 1 diabetes som jag utvecklade när min son (som är 8 månader nu) låg i magen.

• Mikaela90

Var på första läkarbesöket idag. Blev flyttad från 6+4 till 6+1 så 28 mars är bf nu. Man såg ett starkt, litet hjärta slå för fullt Häftigt!
Svar på tråden BF mars 2017