Inlägg från: J21 |Visa alla inlägg
  • J21

BF mars 2017

Hej! Är i vecka 6 (5+1) idag, är förvånad över hur målmedveten och redo jag känner mig trots allt! Mitt första barn men andra graviditet, i vintras fick jag ett missfall så försöker verkligen ha is i magen ett tag till :). Vi åkte utomlands samma dag vi plussade, så himla skönt att kunna landa och prata igenom allt ifred och slippa känna att vi kommer spricka inför nära och kära...;)

• J21
    LsStalgren skrev 2016-07-19 23:53:56 följande:

Jag är ny här , jag väntar mitt Andra barn som är beräknat till 19 mars.

Trodde aldrig jag skulle kunna bli gravid igen efler att fått diagnosen pco ..

men nu 7 år efter min förstfödde så verkar de gå vägen . Håller tummar o tår på att det går vägen är i vecka 6 nu ????

Vi har samma bf! :) jag har en bonusdotter född -07 så detta blir också en sladdis om allt går vägen. Var bor du?
  • J21

V 6+2 idag. Herregud vad mina bröst har svällt upp och blivit helt enorma! Bikinin passade inte ens häromdagen, tur att jag hade baddräkt med också, annars hade familjen börjat undra...:)

• J21
    Pudelfisken skrev 2016-07-30 11:06:15 följande:

Hej

Vi är nu gravida och är i vecka 6 (5+3) illamående och ömma bröst. Någon som har något bra tips för bättre stöd för brösten. Mina gamla bh-ar är inte bra längre! Saken är den att jag har häst och rider varje dag, men det gör sjukt ont i brösten. Planen är att rida så länge jag kan. Annars är jag mest yr. Kan jag få gå med i Facebookgruppen också. Det hade varit trevligt!

Mvh Ida 26 år.

Hej! Jag rider också och är i v 6+6 idag, mina bröst har blivit en hel storlek större redan, har köpt en riktigt stabil sportbh som jag hoppas funkar ett tag till ;) dock har jag inte så stora bröst från början, har man större kanske man behöver mer stöd? Hur ska du göra med ridningen under graviditeten? Min sambo är jätteorolig när jag rider men jag tänker köra på tills det inte känns bra i kroppen längre :)
  • J21

Vecka 7+4 idag. Inskrivningsbesök hos BM nästa vecka och tidigt UL inbokat 1 september. Så spännande!!

Brösten är enorma, fått köpa ett par nya bhar i L, jag som brukar ha S snnars... Var ska detta sluta liksom?! Längtar så efter att få berätta för alla. Har ni någon mysig plan än om hur ni ska berätta för de närmaste? :)

Svar på tråden BF mars 2017