BF mars 2017
Hej! Har troligtvis plussat och har bf 23/3 isf. Har två barn sen tidigare 5 och 2år. Inte sagt något till Karln än och vet ej hur jag ska göra de på något roligt sett
Hej! Har troligtvis plussat och har bf 23/3 isf. Har två barn sen tidigare 5 och 2år. Inte sagt något till Karln än och vet ej hur jag ska göra de på något roligt sett
Då man har två fina friska barn och så sitter man här i 4+0 och har plussat för något dag sen men känns som man har mensvärk så känns de som ens tur att ha otur
En tidig praktisk fråga. Vad har ni som har 3barn för bil alt bilstolar. Vi kommer ha 2st bakåtvända och en framåtvänd stol.
Ni som har tvillingar sen tidigare, vad hade ni för symptom? 4+2 här och är dödstrött redan och fått halsbränna och börja må små illa på em.. Känns för tidigt för detta och kom vid v6-7 med de andra två
jag är med i Mars 2017 oxp hemlig
4+4 och halsbränna from hell. Annars inga direkta känningar. Eller ja lite trötthet
Någon som testat dessa? Sköna? Sitter dom på plats?
mamalicious.se/mama-licious/jeans-stretch/ida-skinny-jegging-w-elastic/20003023,sv_SE,pd.html
Ni som har 3 eller kommer få. Vi har en Passat och funderar hur vi ska göra med barnstolar. Vi har en 5åring, 2.5år och nyfödd då i mars. Vad hr ni haft för stolar? Hur fasen ska jag få dom att rymmas. Vill helst ha alla bak