Inlägg från: Troll lycka |Visa alla inlägg
  • Troll lycka

BF mars 2017

Hej! Hoppar in här. E dock lite konfundersam. Fått tre plus med cb(inte så starkt som vanliga strecket men klart synbart inom en min). Hade bim i måndags el tisdags. Plussen har inte direkt blivit starkare (tog ett nytt idag). Testade med RFSU idag oxå o där var det tvärBLANKT! E det nån som kan lugna mina nerver? ????

• Troll lycka
    Nanniii skrev 2016-07-15 20:31:31 följande:
    Hej! Jag hade det precis likadant. I ren frustration gick jag och köpte det digitala från CB på apoteket. Och det visade gravid ganska omgående. :) Det lugnade mig, och jag känner att jag litar på det mer än dom andra testerna. Håller tummarna för dig!! Trevlig helg!
    Ah fick du svagt m cb oxå innan?
    Tack snälla för svaret! Du rädda min kväll! Trevlig helg tillbaka!
  • Troll lycka
    DevilsDaughter skrev 2016-07-15 21:23:47 följande:

trolllycka, annars kan du använda ett testa tidigt test (ej rfsu:s), de mäter ju svagare dos av hcg och då får man ett starkare plus. 

Fick ett supersvagt plus nu på kvällen med RFSU. Fanns bara ett 8 pack så köpte det, ångrade mig ngt enormt efteråt ;)

Ska försöka vänta några dagar på att ta ett nytt cb. På mån är jag på bim+7 så hoppas verkligen på starkare plus då. Har tre barn o med dom har jag för mig att det blev rätt starkt på en gång :( men men får se. Tack snälla arr ni tagit er tid att svara. Man blir galen av detta!
  • Troll lycka
    DevilsDaughter skrev 2016-07-16 08:24:26 följande:

Jag hade också ett sånt åttapack och det gick åt! Testade svagt/blankt med dem dag efter dag i väntan på att få ett ordentligt plus.

Fick ännu svagare på cb idag så känns rätt kört :(
  • Troll lycka
    corran skrev 2016-07-16 11:51:36 följande:
    :( vilken dag va du på?
    Idag är jag på bim+4
  • Troll lycka
    Nanniii skrev 2016-07-16 10:50:49 följande:
    Hej igen! Förstår att det är jobbigt för dig, men är inte svaga plus ändå graviditet? Hoppas hoppas för din/er skull. Kraaam
    Jo man kan tycka det men tänker att de bara blir svagare o svagare ...
  • Troll lycka
    corran skrev 2016-07-16 14:45:36 följande:
    Om du har regelbunden cykel tycker jag att du borde ha ett tydligt plus nu :/ ska ju inte bli svagare, iaf inte med samma märke av test
    Nej precis så det e bara o vänta på blödningen...
Svar på tråden BF mars 2017