• Maraki73

FET i sommar

Hej gjorde ett FET i maj som slutade med MF i v 7 nu ska jag göra ett sista FET någon gång i september/ oktober med mina 2 sista embryon.

Har gjort återföring november -15 och nu i februari som slutade med minus.

Har en dotter född -12 från ivf från samma äggplock som mina frysta embryon och hoppas på att någon av dem fäster.

• Maraki73
    KattenH81 skrev 2016-08-04 21:31:13 följande:

Beklagar missfallet- så orättvist att vi som har svårt att bli gravida även måste gå igenom sådana tråkigheter!

Håller tummarna att ni lyckas nu nästa gång och får en "tvilling" till dottern!!

Tack så mycket ????

Ja det är trist att man ska få missfall också när man har haft så svårt att få barn. Det var mitt andra missfall.
  • Maraki73
    Calliope skrev 2016-08-13 09:06:12 följande:

Jag plussade idag! Är på RD9 och fick ett solklart plus på stickan.

Wow grattis !!!! Var det 2 dagars eller blastocyster?
  • Maraki73
    Calliope skrev 2016-08-13 10:54:20 följande:

Tack. Jag fick tillbaka två stycken tvådagars odlade så det kan bli tvillingar.

Va roligt. Är de embryon från samma äggplock som din son ?
  • Maraki73
    Calliope skrev 2016-08-13 19:53:31 följande:

Nej. Jag fick fyra embryo till frysen efter min första IVF men frysförsöken lyckades inte. Detta är ägg efter min andra IVF och då fick jag sex till frysen. När jag gjorde detta FET försöket hade jag bara två kvar i frysen och jag fick båda tillbaka.

Hur många återföringar har du gjort efter att du fick din son ? Hur gammal är du ?

Jag har gjort 3 återföringar efter dottern. Jag fyller 43 I höst. Vet inte om det är värt att göra fler äggplock om nästa fet misslyckas.

Håller tummarna för att det går bra för dig. Kram
Svar på tråden FET i sommar