FET i sommar
Hej
Jag ska också göra FET nu i sommar. Det blir stimulerat försök med progynon och Lutinus. Har fått tid för återföring 4/8.
Hej
Jag ska också göra FET nu i sommar. Det blir stimulerat försök med progynon och Lutinus. Har fått tid för återföring 4/8.
Lycka till!!
Är det första barnet?
Gjorde återföring igår. Fick tillbaka två embryon av toppkvalitet och hoppas att något av dem (eller båda) vill fästa. Nu börjar den evighetslånga ruvningen innan man får svar om det har gått vägen.
Spännande! Önskar dig stort lycka till! Får man fråga varför du får tillbaka två på en och samma gång? Min klinik verkar vara väldigt restriktiva med att återföra mer än ett ägg nämligen.
Hur många dagar var de odlade och när har du testdag?
Jag plussade idag! Är på RD9 och fick ett solklart plus på stickan.
Wow grattis !!!! Var det 2 dagars eller blastocyster?
Hurra!! Men vad roligt!
Va roligt. Är de embryon från samma äggplock som din son ?
[quote=76880964][quote-nick]Maraki73 skrev 2016-08-14 00:26:55 följande:[/quote-nick]
Hur många återföringar har du gjort efter att du fick din son ? Hur gammal är du ?
Jag har gjort 3 återföringar efter dottern. Jag fyller 43 I höst. Vet inte om det är värt att göra fler äggplock om nästa fet misslyckas.
Håller tummarna för att det går bra för dig. Kram
[/ quote]
Jag är 39. Har gjort en IVF och fem FET sedan sonen föddes. Detta var sista frysförsöket. Min senaste graviditet slutade med missfall så nu är jag helnojjig att det ska bli likadant igen. Hur vanligt är det med två missfall på raken? Försöker tänka positivt men det är inte så lätt.
Plussade nyss! Har tagit sig spontant så chocken är total!!
Tyvärr mf här! Nu blir det utredning...