Varför hatar du Centerpartiet?
Det finns en del trådar i ämnet "Varför hatar du...(politiskt parti)...?", så jag tycker det är dags att vi lägger till en sådan tråd om Centerpartiet som jag tycker har sårat ur alldeles.
Det finns en del trådar i ämnet "Varför hatar du...(politiskt parti)...?", så jag tycker det är dags att vi lägger till en sådan tråd om Centerpartiet som jag tycker har sårat ur alldeles.
Om vi vänder på frågan: vad har Centerpartiet gett mig för anledning att INTE hata dem?
Målvakter flygs in från EU:s fattigaste länder. Affärsidén är att dränera allt från leverantörer till a-kassor och staten. Nu slår Ekobrottsmyndigheten larm om ökad brottslighet i riktigt små bolag.
www.svd.se/polismyndighet-larmar-vag-av-ekobrott-hotar
Annlie Löv verkar vara inkvoterad. Hon verkar ihop med Jimmie Åkesson vara den trevligaste partiledaren just nu, men hon känns väldigt korkad, särskilt när man kritiserar sjuklöverns extrema invandringspolitik.
Debatt
| onsdag 1/6 10:12
Centerpartiet: Så här fixar vi bostadskrisen
|
Centerpartiet: Regeringens övertro på subventioner av olika slag gör dem blinda.
nyheter24.se/debatt/847506-centerpartiet-sa-har-fixar-vi-bostadskrisen
Startsidan / Nyheter 2013-01-10
Annie Lööf var för månggifte
I går uppgav Centerpartiets ledare, näringsminister Annie Lööf, till Sveriges Radio att hon aldrig varit för månggifte.
Men 2006 sa hon både i radio och på sin blogg att hon var för "månggifte för den som önskar".
Hata är ett väldigt starkt uttryck. Om man hatar ett demokratiskt valt parti bör man fundera över sina egna värderingar. Att inte hålla med, ta avstånd ifrån eller direkt ogilla är något helt annat än att hata.
Jag har blivit mer imponerad av deras politik på senare år men kommer sannolikt inte rösta på dem. Deras imigrationspolitik mm tror jag inte på, men hatar gör jag inte
Hata är ett väldigt starkt uttryck. Om man hatar ett demokratiskt valt parti bör man fundera över sina egna värderingar. Att inte hålla med, ta avstånd ifrån eller direkt ogilla är något helt annat än att hata.
Jag har blivit mer imponerad av deras politik på senare år men kommer sannolikt inte rösta på dem. Deras imigrationspolitik mm tror jag inte på, men hatar gör jag inte