Bim Juli 2016
Kynisen skrev 2016-07-15 16:00:58 följande:
Ååååå blir alldeles tårögd!!! Visst är där ett streck!!! Sååå roligt och spännande!!! Är det äl+10 i dag?
Längtar så att få testa jag med... Tror jag gör ett den 20de då är det äl+9-10 för mig...
Ett litet smyg grattis vågar jag nig ge dig ett plus är plus även om det är svagt :)
Åh, tack du. Jag hoppas verkligen att ett grattis är befogat och att det där sträcket blir starkare. Hoppa så att även du får det där pluset denna cykel! Jag vet att det är en sjukt otålig väntan till BIM. Kanske också märks då jag tjuvstartat testandet? Det är ÄL+10 idag ja!
Ippaas skrev 2016-07-15 16:05:09 följande:
[quote=76801201][quote-nick]Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:[/quote-nick]Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!
[/
Definitivt positivt :) grattis!!
Tack! Hoppas du har rätt!
Kynisen skrev 2016-07-15 16:09:58 följande:
Va hur kan det va möjligt?!?!? Det är fortfarande bara äl+4, det går tydligen inte fortare till bim ju fler gånger jag kollar appen.... Suck!! Hahahaha
Hahaha, ja du jag känner igen det där. Varje dag har jag vaknat upp och sagt idag är det ÄL +4, ÄL+5 osv. De första fyra dagarna tyckte jag var segast och gick som långsammast så hoppas det blir detsamma för dig att kommande dagar går lite fortare.