Bim Juli 2016
Är det någon som funderat på att starta en Facebookgrupp.. är så mkt lättare att följas där.. Nu har inte jag plussat än, men jag hoppas på att mensen håller sig borta 22 juli så att man isf kan joina..
Är det någon som funderat på att starta en Facebookgrupp.. är så mkt lättare att följas där.. Nu har inte jag plussat än, men jag hoppas på att mensen håller sig borta 22 juli så att man isf kan joina..
Detta e så konstigt :/ enligt tidigare månad och mina beräkningar skulle jag fått glad gubbe på äl testet igår vilket jag inte fick. Idag har jag värk i äggstockarna tydlig äl inget o tveka på tog test nu och ingen glad gubbe? Den man stoppar i Stickan är ju inte ny, kan den pajjat eller vad? Blir ju utslag på pinnen vad är de för fel?
www.familjeliv.se/forum/thread/76698652-bimlista-juli-2016
Skriv gärna ett inlägg i tråden ni som har nytt bim datum så kan vi uppdatera listan lite ikväll
För mig blir nu bim 24/7 hoppas hoppas äl-dagnr1 igår och hade sex dagen innan samt igår avklarad så hoppas vi får bocka av idag också senare ikväll
Hoppas denna månad är våran!
Prestationsångest är inte o leka med...för oss går det väl relativt jämt, lusten kanske inte är på topp men går gör det ju så länge det går för mannen, för mannen är det ju lite jobbigare då den helst ska vara på topp för att det ska hända något o det är inte allra lättaste i denna verkstadspress, men hoppas det går även ikväll, min man är 1gång i veckan kille så 3dgr på en vecka kan ibland bli svårt så man måste ju helt klart hetta till det...3barn hemma är ju även det en faktor som spelar in när man även jobbar o är trött så är kanske inte alltid bebisverkstaden så populärt även fast vi båda vill så otroligt mycket...
Vill berätta så ni andra vet att det kan hända. Fick Max på monitor och positiv ÄL test dag 16 och 17. Dag 20 började tempen stiga sakta. Dag 22 hade fortfarande vattniga flytningar med betydligt högre temp över coverline. Ägget släppte på dag 22! Enligt alla regler det kan inte hända efter tempen har stigit, men kalla fakta är det. Från utslag gick det 6 dagar till att ägget släppte . Detta är så klart undantag men kan hända.
Håller tummarna för er alla! Är på camping och hälsar på vänner ett par dagar. Det enda jag känner är som sagt lite mensvärk. Sen ett par saker som jag inte vågar tro har med graviditet att göra; i morse när jag borstade tänderna höll jag på att kräkas, men tror det kan bero på att jag avskyr tvättställ som många använder. Är också känslig för lukter, tål inte lukten av min tonårings deo plötsligt , inte heller lukten av beasås (som jag gillar ) Det sjuka är att det verkar som att känslighet för lukter är ett pms symptom för mig, det har hänt ett par gånger innan... Så jag lägger ingen större vikt vid detta symptom, kan lika gärna vara symptom på att mensen är på väg...