• corran

Bim Juli 2016

DevilsDaughter skrev 2016-07-05 13:01:25 följande:

corran: Ja det är hopplöst.. Bilderna på telefonen är ju något sämre än IRL, sen när de kommer in här så är ju strecket borta! Hur mår du nu? Känner du av ngt? 

Nä känner inte av så mycket alls. Igårkväll hade jag ganska mycket ilningar i magen och värk.. knappt något idag. Hoppas det är lugnt. Hade gärna haft tydliga symtoom :)
  • corran

DevilsDaughter - Tror det kan va ett plus på g för dig ändå :D

Spec då du bara är på äl+9. Håller tummarna så hårt jag kan! :)

• corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 13:43:22 följande:

corran: tack :)) Hoppas på det men vågar inte tro på ngt.. Får se om mensen kommer imorgon eller om det blir något "riktigt" positivt test innan dess. När är/var din BIM? 

På lördag, är på äl+10/bim-4 idag :)
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 15:09:05 följande:

Trädockan: va inte orolig! Det påverkar inte din förmåga att bli gravid. Och lätta cellförändringar är inte farligt! Hade det varit det hade det inte varit rutin att vänta 3 månader för att se om de går bort av sig själv. Jag har jaft det och enligt läkaren var jag låg låg jag mellan sista stadiet cellförändringar och faktisk cancer men eftersom det var under så begränsad yta så plockade de bort större delen av livmodertappen. Om det skulle ha kommit tillbaka efter det skulle de ha tagit bort livmodern men de kom aldrig tillbaka. Va lite tveksamheter om jag skulle kunna bära barn (i magen) efter detta men det gick finfint då jag fått två barn efter.

lätta cellförändringar är inte farligt alls och det tar mååånga år för de att utvecklas till ngt annat!

Corran:då är du en dag före mig då:) kommer nog testa ikväll efter jobbet tror jag.. kommer nog inte kunna hålla mig..

Alexandra: spännande! Hoppas det betyder ngt!

Köp ett sånt test jag tog igår. Predictor early. Köpte på apoteket :) finns 2 olika av de märket ett vanligt och ett tidigt. Det är det tidiga du vill ha, de rosa paketet :) tror de valoga va orangr typ.
  • corran
    copycat skrev 2016-07-05 17:01:40 följande:

Blir det nåt digitalt ikväll?:) har köpt ett cb digitalt nu (inte med veckoindikator, bara + eller -) som jag tror jag ska ta imorgonbitti...

Tänkte ta en sticka först ikväll och se om det syns något på den gör det det så blir det ett digitlat också i samma urin :)
  • corran
    copycat skrev 2016-07-05 17:20:34 följande:

Låter som en bra plan:) uppdatera oss sen!

Resultatet. Åh så skönt! Svart på vitt nu, jag ÄR gravid <3
  • corran
    Lägtarså skrev 2016-07-05 19:07:21 följande:

Åh grattis ???? tänk om jag med kunde våga mig på det då :) stort grattis till dig ?

Tack <3 är på äl +10 idag. Du vågar:D
  • corran
    Anonym (EL) skrev 2016-07-05 19:25:33 följande:

GRATTIS! då kanske jag vågar testa imorgon på ÄL + 12, dagen innan BIM.

Ja det tyxker jag :D
  • corran
    Lägtarså skrev 2016-07-05 19:31:41 följande:

Jag är ju med på ägl + 10 idag.

Gjorde ju ett vanligt CB tidigare vid 6 i morse. Som visa + :)

Har köpt hem ett digitalt som du gjort ;) men tänk om det inte visar något. Men det visade ju så klart o tydligt för dig som också haft svaga streck. :)

Jag hade hållt mig nu i typ 6 h :P ska du ta digitala ikväll eller imorgon? :)
Svar på tråden Bim Juli 2016