DevilsDaughter skrev 2016-07-07 10:15:36 följande:
Deni: Du beskrev precis det jag skrev dagen jag plussade: Hade inget tålamod med barnet och var på dåligt hurmör (typiskt min PMS), lätt ömma och svällda bröst. Började till och med få mina mensfinnar som bara infinner sig precis innan mensen ska komma. Alltså jag var så säker på mens, för det känns alltid så dagen för mens för mig. Var som om kroppen ställde in sig på mens men så blev den gravid istället. Kan säga att alla de symptomen är fortfarande kvar och så här har jag inte känt tidigare när jag varit gravid. Vill inte ge dig förhoppningar i onödan, men jag har tänkt precis som du förr och gett upp så fort jag känt av PMSen, men nu har jag ALLA de vanliga PMSsymptomen jag får innan mens och mensen kommer inte, skulle ha kommit igår.
copycat: testade faktiskt igen nu och nu fick jag ett streck som liknar ditt (efter att tiden gått ut och kanske något svagare). Innan tiden gick ut var det endast en svag skugga. Men alltid något! Imorse var det helt blankt! Känns bra att jag fick något iaf!
Ja, mirakel kan ju hända! Visst kan pms påminna om graviditetssymtom. Jag har aldrig varit gravid så jag har inget att jämföra med
Men nu är jag också helt torr, inga flytningar, som det brukar vara innan mensen sätter igång. Den ska inte komma förrän på tisdag, så jag får avvakta, känns dock exakt som innan mens