• copycat

Bim Juli 2016

Stort grattis!!! Otroligt roligt:)

jennii89 skrev 2016-06-30 08:13:13 följande:

Bim -1 och jag är gravid!!!!!!!! Tog sig på första försöket. jag kan inte fatta det!! Men är ju så tidigt än så vågar egentligen inte vara allt för glad :)

• copycat

ÄL+8.....kan tiden gå saktare?! Är helt otroligt. Man skulle ju hinna lösa världsproblem alltid mellan ÄL-BIM????

Ligger här i sängen och känner mig lite svullen på höger sida rätt långt ner mot höftbenet..men det är väl bara nåt trams. Tyckte jag hade metallsmak i munnen igår också men alltså...ja...jag kände ju verkligen ingenting när jag plussade med dottern 2014. Plussade ÄL+14 (hade inte tagit nåt test innan det) och hade inte märkt nåt under de 14 dagarna..

Hur känner ni andra som är runt äl+8?

• copycat

Men så roligt! Stort grattis!:) vilken ÄL+dag var du på?:)

Myran92 skrev 2016-07-01 21:06:08 följande:

Jag var tvungen att testa digitalt nu på kvällen och få ett test som var mer svart på vitt! ???? Tack för era gratulationer, känns helt otroligt och nervöst!

• copycat

Åh! Hoppas det bara var en liten genombrottsblödning och att du är gravid!:) verkar ju iaf lite lovande att mensen i vanliga fall bara drar igång men att den nu stannade av?! Du får uppdatera oss:)

Rosenblad skrev 2016-07-02 12:19:48 följande:

Hej hallå! Hängt ständigt i de senaste BIM trådarna men hoppade av BIM Juni efter jag fick min mens och jag har inte varit här inne fram tills idag. Klarar inte av att läsa om alla pluss när jag själv är inne på försök 10 och jag sitter och gråter varje kväll.. Och det var faktiskt skönt att försöka koppla bort och inte läsa om graviditet varje dag och inte känna stressen. Men nu är de BIM tider för mig, var faktiskt i Torsdags mensen skulle kommit. Men idag Lördag kom det lite mens men den försvann lika snabbt. Och i vanliga fall säger de klick och sen kommer massor av blod och värk. Nu kände jag värk i tre sekunder, därefter en mensklump och sen nu inget. Vet att mensenmycket väl kan sätta igång nu när som helst men tankarna börjar ju fara iväg så jag ska dra iväg idag och köpa ett gravtest och får hoppas att inte mensen kommit innan de. Gråtit största delen av dagen sen de lilla blodet kom och de känns som jag måste sitta helt stilla så kanske jag inte "stör" det där inne så det blir ert barn endå, haha.. Men jag lever på förhoppningen om att mensen inte fortsätter och att jag kan hänga mer här på FM framöver :) Lycka till alla så skriver jag när jag fått nya besked... ;)

• copycat

Stort grattis!!!:)

adnils skrev 2016-07-02 09:44:38 följande:

Herregud!!!!

Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.

Tog nyss ett CB test som visade gravid 3+.

Jag är såå glad!! Vi har försökt i mer än ett halvår!

• copycat

Haha nä det är så segt att gå här och inte känna nåt...helt snustorr är jag också, inga flytningar alls, och de brukar väl tillta vid graviditet...(minns inte ens hur det var gör mig sist) nåja, väntan fortsätter..

Anonym (EL) skrev 2016-07-02 11:18:19 följande:

Också ÄL + 8. Känner *trummvirvel* INGENTING! Lite ömma bröst ibland, lite trött ibland. Haft metallsmak i munnen två gånger men det berodde nog på att jag samtidigt hade lite näsblod.

• copycat
    Rosenblad skrev 2016-07-02 18:03:25 följande:

Nu har det kommit mer men inte den där störtfloden som annars och inte heller kraftig värk eller mollande. Bara en svag konstig värk. Tog ett test som visar ett spökstreck som inte min man ser. Han sa där finns inget men jag tycker mig se de. Men jag tror nog att detta var mensen trots allt, men har endå inte gett upp hoppet eftersom det är så lite blod och värk. Jag ska testa igen imorgon på morgonen innan jag druckit något. Jag har typ bestämt mig för att jag är gravid men har nog fel tyvär. Har ju självklart googlat sönder och läst att man kan ha mens liknande blödning vid BIM men endå va gravid så jag hoppas på de :) När har du BIM? Har inte koll på BIM listan, försöker att inte bli helt fast i Gravidforum som jag varit de senaste 10 mån :)

Okej, det är bara att avvakta då helt enkelt. Men jag hoppas verkligen på genombrottsblödning för dig:) så hade min vän med båda sina graviditeter, hon började blöda och blödde en dag sen var det borta, och hon var gravid:)

Har BIM runt 6 juli. Denna väntan...
  • copycat
    DevilsDaughter skrev 2016-07-02 15:53:56 följande:

copycat: Går också och väntar på flytningar. Jag kommer bara ihåg under en av mina graviditeter när jag gick och väntade på BIM så fick jag helt plötsligt en hel del flytningar, testade då och var gravid ÄL+8. Så det är det största tecknet som jag letar efter/väntar på. 

Karitziana: Va tråkigt! Hoppas att det bara är mellanblödningar!

Roligt att jag skrev sådär för nu på eftermiddagen har jag fått mer flytningar, är otroligt värm och konstig känsla i magen....plötsligt känner jag mig helt gravid. Haha. Gud alltså...
  • copycat

ÄL+9 och molvärk som tilltar. Säkert mensen på g:( däremot har jag en annan "tyngdkänsla" i magen ner mot livmodern som jag inte brukar ha....helt torr idag igen också...hm..

• copycat

Gah denna mensvärk och ömma bröst! ÄL+10 imorgon. Dagarna går så sakta! Med dottern plussade jag SVAGT ÄL+14 så jag tror inte det är någon idé att testa innan det...idag är jag helt torr igen, inga flytningar alls..mycket mixade signaler känner jag, blir tokig!:) hur mår ni andra?

Svar på tråden Bim Juli 2016