• Loncelot

Bim Juli 2016

Anonym (EL) skrev 2016-06-13 14:34:35 följande:

Alltså I feel you. Min syster kom förbi lite spontant förra månaden. ALLA min fertila dagar.. Haha!

Så typiskt, nu verkar det som att flyget kommer torsdag kväll o det betyder förhoppningsvis dom kommer sova hos min mans mamma just den natten men pga andra själv ska dom bo här resterande.....3VECKORNA! Haha tack! Men förhoppningsvis så hinner ägglossningen passera, hoooppas!
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-06-13 06:56:23 följande:

Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)

Kan du dela med dig lite av dina för tidiga dagar till mig haha
  • Loncelot
    Anonym (EL) skrev 2016-06-13 20:27:19 följande:

Om inte annat får ni sätta hasp på sovrumsdörren

Haha o gömma alla glas som man kan tjuvlyssna med hahhahaha
  • Loncelot

Så nu är det bara att köra på fick till det i söndags och nu blir det får ta en sista omgång på torsdag kväll, släktingarna kommer runt 22-tiden på torsdag så detta var alldeles förträffligt

Tisdag Max

Onsdag Max

Torsdag Hög

• Loncelot
    Fluffan86 skrev 2016-06-14 09:46:01 följande:

Bör en vara orolig en haft "mens" som inte betedde sig som vanligt och det sen blir svaga plus lite mer än en vecka efter bim?

Skulle gärna svara på din fråga om jag visste, tycker du ska ringa gyn/mvc om du är orolig så kan man få göra gratis test där och gå vidare därifrån.. På vår mödravård i vår kommun får man göra gratis gravtest och sen kollar dom upp det efter det.
  • Loncelot
    copycat skrev 2016-06-14 07:45:36 följande:
    Jaaaa! Köööör! :)
    Kööra är allt vi ska göra dessa 3dgr haha ;)
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-06-14 12:04:49 följande:
    Hade jag kunna så :D svårt att få till de när man ska bort ibland. :)
    Förstår, min äl kom idag 1-5dgr tidigare än vanligt Jippi säger jag, för oss gynnar det till max! Så får nu ser till att minst 2dgr sexa och sen är det bara att börja räkna ner igen!
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-06-14 12:55:35 följande:
    Vilken tur :D

Då var vi äl granska så samtidigt

När har du bim ?? :) känns skönt att åka bort resten av veckan. Sen slipper jag tänka på å räkna ner just dom dagarna :P
    13-14dgr så exakt efter äl-test blir positivt så räknar på 27/28juni nu :) däremot så varierar dagarna mellan mens-ägglossning. Men luteafas brukar vara densamma senaste 6månaderna.
Svar på tråden Bim Juli 2016