Bim Juli 2016
Hur långt innan bim brukar ni känna mensvärk/molvärk? Är på bim-4 (ÄL+6) idag och ikväll hade jag en hel del mensvärk.. är väl som det brukar va antar jag men har dålig koll på när molvärken brukar kännas så mkt som den gör nu.
Hur långt innan bim brukar ni känna mensvärk/molvärk? Är på bim-4 (ÄL+6) idag och ikväll hade jag en hel del mensvärk.. är väl som det brukar va antar jag men har dålig koll på när molvärken brukar kännas så mkt som den gör nu.
Hejsan hoppar in här! Bim 25-27 juli, första försöket nu:) är det någon som har ungefär samtidigt som mig?:)
Hej jag har runt den 25 så nu jäklar får vi ligga i haha
Japp har oxå bim 25-27... Haha ja så sängkläderna ryker ;P hahaha
Å kul då är vi några som kan vänta ihop inför bim :)
Jag var säker på att äl va i tisdags, massa värk och flytningar, starka men inte positiva utslag på stickorna, men så i fredags pang fullt utslag och höll sig genom helgen fullt och i morse var det neg igen så äl var tydligen nu sön-mån. Så din äl kanske inte vart ännu.
En till BIM 25:e här. :) men min ÄL var redan förra veckan. Nu återstår bara väntan. Kommer börja testa nästa måndag typ. :D
När jag gick med hade jag bim 1/7 men så dök mensen upp dag 28 (36dagar i cykeln innan) så då trodde jag jag skulle haven 28 dagar igen och bim 20/7 meeeen icke när äl kom ja så blev bim typ 25-26... Kroppen asså ... Hahaha nä jag har heller ingen koll på hur min mens var innan spiralen och under spiralen ja då var det sällan, räknade aldrig.
Vi tänkte att det blur när det blir... Ska inte bry oss så mycket... Haha ellerhur?!!! Räknar och testar med stickor och analyserar kroppen in i minsta detalj.. Haha fast bebis blir det ju ialf när det blir ;)
Va hur kan det va möjligt?!?!? Det är fortfarande bara äl+4, det går tydligen inte fortare till bim ju fler gånger jag kollar appen.... Suck!! Hahahaha
Å va mysigt!!! Längtar efter att få plus men att få berätta det för sambon längtar jag ännu ner efter och hans mormor som står oss båda väldigt nära. Min mormor har ju vart gammelmormor i 12 år. Men sambon är hennes första barnbarn och att vi får det första barnbarnsbarnet till henne vore fantastiskt.
Jag har köpt två små bodys från hans favvo lag som han ska få... Längtar såååå!! Hoppas hoppas på plus denna gång, vi ska på bim ner till Göteborg bara vi två i 4 dagar vore underbart att ha något extra att fira och glädjas åt då. Vill ju inte ha mens på vår semester ju ;)
BIM-7 idag, det närmar sig! Är bortrest till torsdag kväll, får se om jag lyckas hålla mig borta från att testa på fredag morgon ;)
Stort grattis till alla plus förresten! :D Tror inte jag har sagt det innan. Det ger en hopp att se att det faktiskt går! ;)
Molvärk ikväll, som om mensen vore på g. BIM är först på måndag, vad tror ni det kan betyda?
Negativt test imorse på BIM-3 och fortfarande molvärk. Vet att det fortfarande är tidigt men magkänslan säger att det är mens på ingång. Hoppas magen har fel.
Ny dag! Dessutom första semesterdagen! Wiiii..
Och ingen mens.. på väg i bil till västkusten med mannen. Ska bli sol och bad och god mat är tanken. Mår lite lätt illa (brukar inte vara åksjuk) och har förmodligen fått en envis svampinfektion.
Någon som haft svampinfektion tidigt i graviditeten?kan det vara ett tecken? Tror att jag lätt fick sånt när jag väntade sonen men mins inte riktigt.
Nytt test blir iaf på måndag.
Hur går det för er andra?
Gravid 1-2 imorse. Alltså bekräftat missfall. Helvete:(
BIM -1 idag och negativt test :( så nu väntar man bara på mensen så att det kan gå snabbare till nästa försök!
Nu har jag blivit fundersam! BIM borde vara idag och har inte fått någon mens. Har haft tilltagande molvärk sedan i torsdags och idag har jag haft mycket flytningar som ser ut som ÄL-flytningar! Kan ÄL komma så här sent (andra cykeln efter p-piller) eller är det mens eller t.o.m graviditet? Kände aldrig riktigt av någon ÄL för två veckor sedan... Någon som känner igen sig?
Oktober. Skulle nästan gissa på att du har ÄL nu. När man slutar med p-piller kan det ju ta ett tag innan cykeln blir regelbunden