Bim Juli 2016
Jag tycker det ser ut som mina test ju! Ta ett nytt test på söndag, ett superkändisar för hcg, så ska du se att det är starkare! Jag tror du är preggo!
Jag tycker det ser ut som mina test ju! Ta ett nytt test på söndag, ett superkändisar för hcg, så ska du se att det är starkare! Jag tror du är preggo!
Testade med ältest och det blev ungefär i styrka som marängens ältest. Det starkare av testen. Nu har ju jag bara gravidkollens stickor hemma, så jag kommer nog gå upp tidigt imorgon å kissa å sen ta testet på kiss nr 2 några timmar senare utan att äta/dricka emellan.
copycat: Meddela gärna vad VC säger!
Alexandra: Hur långt efter ÄL är du? Jag är ju på ÄL+12 idag och testar fortfarande negativt när jag går upp på morgonen med vanligt test.. Testat positivt med testa tidigt och mensen skulle ha kommit i onsdags.. Så ett test säger verkligen inte allt. När har du BIM?
copycat: Likadant för mig, hade extremt svagt test imorse på kiss 2 (omöjligt att få med på bild), morgonurinet blir det blankt.. Jag tänker se mig själv som gravid nu. Mensen är utebliven och vi har ju testat positivt, jag tänker inte ens testa med ett digitalt för jag är säker på att det kommer visa negativt. Visst kan detta vara ett tecken på att ngt är fel när hcg ökar så sakta men då får det va så, det är ändå inget kan kan råda över nu.
Antagligen har din hcghalt ökat eftersom det vanliga testet var starkare, men att det inte var tillräckligt hög halt för att det digitala skulle ge utslag.
Jag har mensvärk som moler, som kommer och hår, haft ömma bröst till och från inget jag känner nu dock. Känner också att det drar mot höfter/ligament. Känner mig också liksom "tung" i livmodern?!
Man greppar ju efter halmstrån nu när man sitter hemma utan grav-tester och har ju såååå många ÄL-tester så jag tog ett nu. Om jag inte är gravid och istället borde ha mens nu borde jag ha ÄL om 17-19 dagar (har ju sen ÄL, på dag 19). Tycker inte det borde vara såhär pass starkt redan nu isåfall?! Vad tror du?
copycat.. Hm..Konstigt att det är såhär.. Med mina andra fyra barn plussade jag jättestarkt på ÄL+10 (BIM).. Har du några symptom? Jag kände lite illamående ÄL+8 och 9 och 10, men inget igår el idag..Brösten är typ halvömma, men större än vanligt. Är öm i livmodern och så tror jag det är ligamenten jag känner av. Gör ont när jag gör hastiga rörelser, känns som att livmodern är jättekänslig. Men det med livmodern har jag alltid när jag ska ha mens, därför jag var så säker på mens i onsdags..