Misan_2 skrev 2016-07-05 21:37:31 följande:
@November83 och DevilsDaughter: tack för svar. Förstår att det kan vara olika men det är väldigt intressant att höra enskilda erfarenheter!
Jag går just nu o väntar på att antingen mensen ska infinna sig eller nånting annat då :), och det borde den isf göra imorgon eller senast övermorgon. Tycker just nu att jag går in i den där svackan/dippen när man liksom "sjunker" i humör, och det känns så mycket som att mensen är på g. Och ändå behöver det ju inte vara så! Lurigt hur psyket också påverkar det man känner - så fort en börjar tänka att nej, nu kommer nog mensen, så kommer ju de dystra uppgivna känslorna bara därigenom! Plus då själva hormonerna... Vilken bergochdalbana.
Been there! Varit skengravid sååååå många gånger så förstår hur du känner. Jag spontant har bara försökt slappna av och inte tänka så mycket, svårt jag vet! Men jag lovar du kommer märka vad som är på gång å jag hoppas verkligen att det är grodyngel i magen:)
Men jag har som sagt försökt slappna av och se om beteende ändras. Senast tog jag test bim-2 pga att jag grät floder över att sambon knäckte å slängde den sista ciggen i huset. Det skapade misstanke hos mig att det är inte en normal reaktion (jag försökte sluta) å testade den eftermiddagen å jodå, gravid