Bim Juli 2016
Enligt min app ska jag ha mens 12 juli men vi försöker just nu igen efter ett missfall så antar att bim för mig är då :)
Enligt min app ska jag ha mens 12 juli men vi försöker just nu igen efter ett missfall så antar att bim för mig är då :)
Hoppar in här! :)
Hur ofta har ni sex? Är på försök 1. Vi kör på varannan dag men det känns för sällan OM jag skulle ha ägglossning en dag vi inte har sex.
Sperman kan ju finnas kvar men det känns ju som att varannan dag inte är så ofta. Samtidigt är nog det den mängden vi är sugna på att göra.
Imorgon har jag ÄL, håller tummarna nu att efter mitt missfall få känna lyckan igen och att det går vägen denna gång!
Äl+10 idag. Någon som ser det jag ser, ett svagt svagt plus? Tog detta nu ikväll efter att endast ha hållt mig i 2 timmar.
Blir nog knappast något denna månaden heller Enligt min app så ska jag ha ägglossning om två dagar. Men inga ägglossningsflytningar än och negativt ägglossningstest i morse... Vi har inte haft sex senaste veckan, både sambon och jag är trötta och halvt utslagna av pollenallergi, mest han. vill inte ta på krafterna i onödan. Försökte få till det i morse innan jobbet, men sambon orkade inte. Spelade kanske inte så stor roll i och för sig, i och med att ägglossningstestet ändå visade negativt. Åh vad jag längtar efter att få skriva något positivt här, haha. Men det ser mörkt ut för oss...
Clearblue har funkat bra för mig tidigare, men i och med att jag inte fått ägglossningsflytningar än, så tror jag antingen att ägglossningen var tidigare och att jag missat den, eller att den är sen... Ska testa igen i morgon. Jo, stackars sambon ansträngde sig i morse, vid 6-tiden före jobbet, men han lyckades inte komma dessvärre. Men får bli nytt försök i morgon förhoppningsvis.
Önskar er alla lycka till <3
Tack! Nu har både ägglossningsflytningar och känningar kommit med buller och bång plötsligt.. Trots negativt test idag. Så förhoppningsvis är den på väg!
Hoppar in här på heltid nu :) Fick mensen tidigare. I måndags. Så har bim den 22-24 juli nu och Äl runt 13-15 juli. Ska köpa clearblue dubbel hormon indikator den här månaden :)
Hoppas på en april bäbis nu :D
Vad använder ni för metod för att pricka ägglossning??
De använder jag mig oxå av men märkt nu att de stämde ganska så bra :) men fick tidigare förra månaden och den som var nu. Men mina cykler har varit kortare dom månaderna oxå. Har alltid haft 28 dagars cykel men 27 förra å nu 26 när vi försökt. Så nu köra jag med tester ifrån dag 8 :)