Bim Juli 2016
Hej! Jag hänger på här. Blir mitt och sambons tredje försök! Sonen kom till på första. Så hoppas det går fort denna gången med!
Hej! Jag hänger på här. Blir mitt och sambons tredje försök! Sonen kom till på första. Så hoppas det går fort denna gången med!
Kan inte fixa in mig i listan via mobilen om någon har lust att hjälpa mig?
5/7 IA89 26 år F2 B2
Vad tror ni om detta ÄL-test? Enligt appen har jag ägglossning imorgon. Kanske ta ett nytt närmre kvällen?
IA: Ser inte riktigt positivt ut, men borde bli det inom det närmaste.
IA89, ditt äl test ser ju verkligen positivt ut :)
anonym(alexandra): så tråkigt när kroppen beter sig underligt, man blir så jäkla förvirrad. I och med att du har trådiga flytningar så kanske din äl e tidig? Hoppas de e annat så ni kan mysa när ÄL väl infinner sig!
Själv så e min kropp supermärklig just nu.... jag hade ÄL i fredags, både via appen och med mina flytningar att döma. och jag har sån sjuk molvärk i livmodern, och de hugger till i äggstockarna... detta brukar jag INTE känna.
Det enda jag brukar känna e precis innan mens och då har ja smärta som strålar ut i högra benet bara,
Undrar om molvärken e tecken på att ägget satt sig, eller om de e jag som lägger märke till det minsta lilla nu när man försöker bli gravid?
Hade sex i förrgår, i går kväll fick jag positivt ÄLtest samt imorse men blev inget sexande just igår. Tror ni det fungerar med sex idag??
DevilsDaughter: Min mens är beräknad till 5/7, så än är det några dagar till test... :)
Behöver er input tjejer, på en fundering jag har.
Den 2 Maj fick jag en positivt graviditetstest. CB digital där det stod 1-2 veckor. 5 dagar senare började jag blöda och testade samtidigt negativt. Är det inte väldigt ovanligt att dessa test visar falskt positivt? Jag var övertygad om att det var ett "falskt positivt" men börjar nu fundera på om det inte kunde varit ett väldigt tidigt missfall? Såfall skulle jag plussat på äl +8 (är inte det väldigt tidigt?)
Nu är jag nervös inför att testa positivt på BIM 5/7 för att jag inte tror jag kommer tro på det. Har därför bara köpt från billigatester nu, sådana stickor och tänker att jag ska ha utslag på flera av dem innan jag vågar testa digitalt. Men hur sjukt är det inte om det testet jag tog var falskt?!!