Inlägg från: Karitziana |Visa alla inlägg
  • Karitziana

Bim Juli 2016

Hoppar också in här från juni gruppen. Har precis som några andra här också haft världens konstigaste "mens" denna månaden. Var helt säker på att det tagit sig och tempen har legat högt hela tiden..

Hade BIM i söndags. I måndags fick jag små små bruna flytningar. Kom bara vid toalettbesök. Dessa har hållt i sig från och till fram till nu.. Dom vill inte ge sig. Nu tycker jag att dom dessutom är mer åt det röda hållet.. Så jag får väl inse fakta och tolka det som min riktiga mens denna månaden.

Får ta ny tag. Nya BIM för mig blir troligtvis runt 7/7.

Lycka till alla som väntar på pluss i Juli! :)

• Karitziana
    Fluffan86 skrev 2016-06-15 19:29:25 följande:

Japp Trodde att jag hade vanlig mens den 4:e men tydligen inte för jag plussade i söndags

Vad underbart! Grattis!!!

Men hur betedde sig din mens? Hur länge höll den i? Har du varit mvc och kollat? :) Grattis igen!!
  • Karitziana

Jag förstår mig inte på min kropp! Hade en jätte konstig mens, tre dagar över BIM och nästan ingenting. De första dagarna var det bara som bruna flytningar.

Nu är mensen över sedan tre dagar tillbaka. Men nu känns det nästan som ägglossningssymptom. Jag har känningar i högra sidan av nedre tjejmagen och ömma, svullna bröst.

Tog för skojsskull ett ägglossningstest igår, alltså två dagar efter mens. Det visade ett relativt klart streck. Tog ett till nu som jag knappt kunde se strecket på...

Vad betyder detta? Någon som har idéer varför man får utslag på ÄL test direkt efter mens? Förvirrad!!!

• Karitziana

Tog precis ett ÄL test då jag idag har fått vita flytningar. Är på CD 11. Tror de blev positivt? Eller vad säger ni? Visst borde jag kunna tolka detta som positivt?

• Karitziana

Hur mår ni alla? Vilken lång väntan det är på BIM. Jag är idag på ÄL +8. Har vart öm på utsidan av brösten ett par dagar och haft lite lätt "mensvärk" från och till. Igår fick jag en rejäl tempdipp, men idag var den tillbaka på ungefär som innan... Mådde inte bra igår em. Kändes som jag höll på att bli sjuk och var tvungen att lägga mig två gånger på dagen. Tror ni de kan ha varit att ägget fäste?

Åh nu vill jag bara kunna ta ett test :)

• Karitziana

Idag kunde jag inte hålla mig längre. Tog ett RFSU testa tidigt.. Som tyvärr visa negativt.. Kanske kanske kan jag ana något super svagt! Vad är era erfarenheter av dessa tester? Är rätt tidig, har inte BIM fören på tisdag..
  • Karitziana

Tyvärr verkar det inte ha tagit sig för mig denna månaden heller.. Fick precis lite rosa flytningar.. Tre dagar innan BIM. Så jag antar att mensen är på ingång nu. Trött och ledsen man blir :(

• Karitziana
    Myline skrev 2016-07-02 14:40:09 följande:

Precis samma för mig. Håller tummarna för oss nästa månad!

Vad tråkigt! Trotts att man försöker att inte hoppas så mycket så blir man så sjukt ledsen när mensen dyker upp... Gaah! Håller tummarna för oss nästa månad!
  • Karitziana
    Kynisen skrev 2016-07-02 14:59:53 följande:

Ja det är så jobbigt! Jag trodde jag skull ha bim 1/7 grundat på lång cykel innan men så dök nensen upp en vecka tidigare. Bröt ihop och grät lite... Men att en sen kan ladda om igen när äl närmar sig är ju fantastiskt.

Nu väntar jag på äl som troligt vis kommer inom de närmaste dagarna och ny bim igen då att vänta på.... Tänk va enkelt det hade vart om en kunde bli gravid hela tiden och inte behövde pricka in några timmar per cykel...

Håller tummarna för dig att det bara e en liten blödning och att mensen struntar i art komma istället :)

Tack snälla för peppen! Glad att höra att du är på gång igen med nytt försök. Håller tummarna för dig :)
  • Karitziana
    Kynisen skrev 2016-07-02 15:37:20 följande:

Tack!!! :) höll mig dessutom kvar i juli tråden då mensen tydligen ville komma i en kortare cykel och denna cykel verkar oxå bli normal lång :)

Blir kvar i Juli gruppen jag också :)
  • Karitziana

Nu ikväll kom mensen igång på riktigt.. Tröttsamt!

Nästa BIM blir då 30 juli så jag hänger kvar här.

Lycka till alla :)

• Karitziana
    DevilsDaughter skrev 2016-07-03 21:12:29 följande:

Karitziana: Vad tråkigt :( Hoppas på att lyckan är med dig till nästa försök istället :)

mammaresan: Låter som ypperligt tillfälle att ha sex ikväll då ;) Jag har alltid sen och tidig ägglossning varannan gång. Denna gång två tidiga på raken (om nu ÄL skedde alls) vilket aldrig har hänt förut. 

Tack snälla! Hoppas verkligen att det är min tur nästa gång..
  • Karitziana

Grattis till alla plus! Alltid lika härligt att gå in här och läsa. För mig kryper tiden fram. Mensen är precis avslutad och nu börjar väntan på ÄL :)

• Karitziana

Jag är kvar i Juli listan och har nästa BIM 30 juli. Ni får gärna lägga till mig. 26 år 1B 2F :)

• Karitziana

Tyvärr tror jag inte att det blir något för oss denna gången heller.. Har BIM på onsdag och har hittils inte haft några känningar. Förutom idag då jag plötsligt blev öm vid armhålan?

Jag tempar med Natural cycles och tycker inte kurvan ser så lovande ut heller...

Men men. Antar att det bara är att vänta in mensen nu och sedan ta nya tag igen!
Svar på tråden Bim Juli 2016