• Fluffan86

Bim Juli 2016

Hej! Jag hoppar också in här då det inte tog sig denna gång heller.. Jag har också bim 1 juli Så nu blir det 4:e gången jag och min man hoppas på plus.

• Fluffan86

Bör en vara orolig en haft "mens" som inte betedde sig som vanligt och det sen blir svaga plus lite mer än en vecka efter bim?

• Fluffan86
    Loncelot skrev 2016-06-14 11:35:46 följande:

Skulle gärna svara på din fråga om jag visste, tycker du ska ringa gyn/mvc om du är orolig så kan man få göra gratis test där och gå vidare därifrån.. På vår mödravård i vår kommun får man göra gratis gravtest och sen kollar dom upp det efter det.

Jag ringer imorgon och bokar tid.. Blev så besviken när jag fick mensen men verkar som det var nåt annat
  • Fluffan86
    copycat skrev 2016-06-15 15:35:29 följande:

What vad betyder det?!:) är du gravid?!:)

Japp Trodde att jag hade vanlig mens den 4:e men tydligen inte för jag plussade i söndags
  • Fluffan86
    Karitziana skrev 2016-06-15 19:42:01 följande:

Vad underbart! Grattis!!!

Men hur betedde sig din mens? Hur länge höll den i? Har du varit mvc och kollat? :) Grattis igen!!

Tack!!

Jag hade två dagar med mindre riklig mens och tredje dagen var det brunt. Mellan äl och mens brukar det kännas som en klump långt ner i magen på mig som försvinner samtidigt som mensen slutar men denna gång försvann den inte Har fortfarande lite svårt att tro på att det var positiva tester så jag kommer nog göra iaf ett till :-P
  • Fluffan86
    copycat skrev 2016-06-15 19:53:19 följande:

Men gud så roligt! Stort grattis:)

Tack så mycket! Vet inte om jag tror på det än :-P
  • Fluffan86

Nu är jag tillbaka här! Blev konstaterat igår att jag måste fått ett tidigt missfall så vi försöker igen.

Men då vet jag att jag kan bli gravid iaf

• Fluffan86

Jag ska sluta hänga på familjeliv nu tänkte jag.. Känner att det inte ger så mycket nu, blir mest stressad och irriterad.

Lycka till allihop, hoppas ni får era plus snart! <3

Svar på tråden Bim Juli 2016