Bim Juli 2016
Kommer hit från junigruppen, fick mens igår på bim+3 o sjuuuka gravkänslor sen ägglossningen, även min man trodde till 100% att jag var gravid, men tji fick vi så vi kör igen! Let's go!
Kommer hit från junigruppen, fick mens igår på bim+3 o sjuuuka gravkänslor sen ägglossningen, även min man trodde till 100% att jag var gravid, men tji fick vi så vi kör igen! Let's go!
Bim enligt NC 7/7 men cykeln hamna ur balans denna månaden så får se helt enkelt ;P
Jag är 27 år (28 i nov ;)), F 2, B 2.
Jag hade oxå så starka symptom att jag till och med köpte lite mammakläder (hahaha) helt galet hur kroppen jan luras. Funderar på om det faktiskt blev befruktat men bara inte fastnade... Men men påt igen och hoppas på bättre lycka denna gång.
Nån som använt rfsu:s äl-tester? Jag får fan spunk på dom! Varenda gång jag testar så blir kontrollstrecket väldigt svagt, och det andra strecket visar ju typ samma, så hur ska man kunna veta när den visar positivt då :/? Bifogar bild men får se om det syns vad jag menar..
Jag har sagt de förr köp Cb digitala äl test värt varenda krona!
Herregud!!!!
Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.
Tog nyss ett CB test som visade gravid 3+.
Jag är såå glad!! Vi har försökt i mer än ett halvår!
Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3
Grattis till alla plus! Själv sitter man o har äl-känningar som f.a.n och väntar på ett positivt äl-test. Knasigt hur mycket mer man känner av kroppen när man aktivt försöker skaffa barn än innan.. hoppas på tredje gången gillt till ett syskon nu :))
Hmm jag har hoppat över till augustigruppen men fick nytt bim-datum på natural cycles idag pga positivt äl-test.. Från 1/8 så säger den 29/7 nu, men jag är tveksam till det. Kommer bli extra jobbig väntan nu juu :/
Aja, stöd från två grupper är ju inte helt fel <3
Vad rekommenderar ni för "testa tidigt test"? Finns det nån bra som är känsligare än 25 vad det nu heter? Precis haft äl så inte riktigt aktuellt ännu men tror inte jag kommer kunna hålla mig när det närmar sig bim :P
Predictor early som finns på apoteken är superbra. ^_^
Och här kom en blödning i vecka 5+5....antar att det är missfall:( aldrig haft det innan men det känns ju så. Inga klumpar men färskt mörkrött blod. Började 11.30 igår, är väl inte speciellt riklig, har bara trosskydd som jag bytt tre gånger (2 igår och 1 nu på morgonen). Sitter på Rhodos så kan inte åka in och kolla heller....fy:( nån med erfarenhet?
Åh vad härligt att höra <3. Hur mycket blödde du och hur länge? Jag kan inte tänka att detta är nåt annat än missfall. Har förvisso inte ont eller klumpar, men det är färskt blod och mängd ungefär som vanlig mens, lite mindre kanske. Sist, igår, bytte jag binda kl 15 och kl 21 så jag störtblöder ju inte men det är ju inte en liten blödning som avtagit utan det fortsätter ju, och hela tiden färskt. Blir dag tre nu, får se hur det blir idag....kan bara inte förstå vad det är som blöder om inte det..... :(
Vaknade av extrema magsmärtor inatt.. Mens på dag 25 igen... fan vad värdelös man känner sig alltså :( och vilken smärta jag har idag. Den är inte av denna värld. Smärtstillande hjälper inte heller.
Aja, påt igen nästa månad o hoppas på syskon snart.