copycat skrev 2016-06-09 12:50:13 följande:
Haha precis:) nä, men jag HAR inte (å inte du heller) 14 dagar lutealfas, så då spräcker vi ju hål på den myten:D
Jaaa fan vad meckigt att de ska komma just då! För min del känner jag väl att vi kan försöka ändå, känns så surt att behöva vänta. För grejen är att jag blev gravid i juli månad med dottern, och det hade varit lite trist om detta barn kommer samma månad, kanske samma dag?! (Alltid behöva dela på kalas osv) så om det inte tar sig nu kanske vi väntar till augusti. Och då blir ju väntan så lååång om vi ska avvakta nu pga svärisar. Är mer min sambo som tycker det känns lite olustigt att ha de i rummet bredvid så vi får väl se...vi får väl skicka iväg dem på bio eller nåt :P
Jag förstår absolut att det känns lite olustigt för er båda två men att det känns som en evighet till nästa försök annars. Ni får passa på när ni får möjlighet ;)
Min mens är precis slut och både ÄL och BIM känns som en halv evighet bort. Har hämtat ut nya ÄL-stickor och progesteronkrämen idag så nu är det bara att vänta ut tiden... Förra månaden var vi på semester 2 veckor och då flöt ju tiden på utan problem men nu tror jag seriöst att tiden står stilla emellanåt :P