• Alexi

Era bästa tips för Legoland?

Vi ska till Legoland i sommar, två dagar, med två barn på 5 och 7 år. Ni som varit där senaste åren, vad är era bästa tips för att ha så kul som möjligt?

• Svar på tråden Era bästa tips för Legoland?
  • Alexi

Vi ska bo fem km bort men valde det väldigt medvetet.

Och ja, Legoland i Danmark.

• Alexi

I mitten på juli är det nog som mest folk.

Vi åker dock då också.

• Alexi

Ni som varit på Legoland, har ni köpt entrébiljetter på plats eller i förväg? Har hört om rejäla köer i högsäsong för att köpa biljetter på plats, men om man ska kunna utnyttja diverse rabatter på inträdet måste man köpa dem på plats...

• Alexi

Åh vad mycket bra tips, tack! Gärna fler!

Ni som säger att maten är dålig, vad är problemet med den? Något som är bättre än övriga?

Matsäck hade varit bra men vi bor i stuga 5 km bort och kommer till Danmark dagen innan så jag vet inte hur man praktiskt skulle få till en bra matsäck.

• Alexi
    Butterscotch skrev 2016-07-15 09:28:43 följande:
    Jag har inte varit till Legoland i Danmark, bara till Legoland i Tyskland. Mitt bästa tips därifrån är att köpa till fast track så att man inte behöver köa till åkattraktionerna, finns inget tråkigare än att spendera halva dagen i köer... Vet inte om det finns i Danmark dock, men om det gör det så skaffa det!
    Det finns det. Men vi köpte inte det för det är bara relevant om man åker de värsta grejorna, vilket inte våra barn gör.
Svar på tråden Era bästa tips för Legoland?