Inlägg från: Sandbergjosefine |Visa alla inlägg
  • Sandbergjosefine

Jag fattar ingenting!

Jag mår så sjukt konstigt just nu..

Tog ut p-staven för 2 veckor sen i tisdags (17:e maj) Skulle då byta till p-ring istället. Fick recept direkt men satte inte i den förän den 28:e maj. Använde kondom med sambon mellan där. Sen tar det en vecka från att man sätter i första ringen tills att man är skyddad. På lördag är jag alltså skyddad.

Men har börjat känna mig så konstig.. Magen är uppsvullen som en ballong ungefär, mår illa hela tiden, har extremt ont till och från i nederdelen ev magen, en molande värk som sen går över efter typ en halvtimme sen kommer tillbaks efter en timme typ.. Kanske too much information men har även vita luktlösa flytningar till och från. Så här har jag haft det nu i cirka 4-5 dagar.. Någon som kan ge lite klarhet i vad som händer med min kropp?? Någon som kan gissa lite kanske..?

• Svar på tråden Jag fattar ingenting!
  • Sandbergjosefine
    Birgitta02 skrev 2016-06-02 10:24:38 följande:

Hade jag varit du hade jag skaffat ett graviditetstest för säkerhets skull :)

Tänkte att jag skulle göra det, men det känns ju ganska otroligt med tanke på att vi använt kondom plus att såna starka symptom kommer väl inte så pass fort ? Varit oskyddad snart 2 veckor bara ju :)
  • Sandbergjosefine

Såhär ser min mage ut hela tiden.. Hugger i överdelen av magen mellan revbenen typ alltså i mitten.. Samtidigt som det gör ont där nere som bara den :(

Svar på tråden Jag fattar ingenting!