stepanova skrev 2016-06-01 12:02:08 följande:
Åh vad skönt med en sån här tråd:) hade bf den 30.5, och från vecka 37 var jag liksom beredd på att hon kan ju faktiskt komma när som helst. Men nej, så blev det inte. E så trött på att gå och vänta. Känns som inga ord duger. Alla läkare, och barnmorskor som undersökt mig och babyn, har sagt att "den här kommer nog absolut före bf:)" men näpp! Har också prövat allt. Annanas, färdknäpp, orgasm, klippa gräset som en annan idiot, långa promenader, alla möjliga jävla teer (nejlika,kanel,hallonblad och basilika), vila, massage, aja u namn it! Det jobbigaste är nog, när man hela tiden känner nånting som kan tyda på förlossnings start. Skulle man inte känna av nåt, så kanske man skulle ta det mera rofyllt. Eller jag vet inte, hur känner ni er i kroppen? Några signaler?
Styrke kram åt er alla
Haha ja gud vad den där känslan känns igen. Alla här sa också att du kommer få innan bf men nej där drog bebis oss vid näsan. Och så vill mN så gärna känna något nu att det faktiskt är dags så ibland kan jag känna att jo de va nog något men sen när det inte händer något mer så är det bara tillbaka till att gilla läget tyvär.
Och sen alla frågor varje dag, har du inte fått än? Känner du något än?