Zamira skrev 2016-05-31 09:27:33 följande:
Är också i v.36 och varit hemma länge nu, och sliter som dig med bäckenet och ryggen, så gör minsta möjliga ansträngande uppgifter och rörelser för att inte behöva hoppa på kryckor på eftermiddagen och kvällen.. Och nu den sista tiden har det har mest gått i tv-serier, kolla fynd på köp o sälj-sidor på Facebook/Blocket/Tradera osv, försökt fundera ut vad jag ska packa i bb-väskan, sytt ett babynest (men det fick jag göra i omgångar, ryggen känns av om jag sitter upp för länge) och nästa projekt nu är att bestämma hur vår nya entré ska se ut :) Har även funderat på ljudböcker, men att bara vara stilla och lyssna på böcker tycker jag är ganska långtråkigt, så har inte blivit något av det.
Låter jobbigt...det där med kryckor. Som tur är så har jag sluppit det. Jag hade redan problem med ryggen innan graviditet och trodde jag skulle sitta i rullstol...men jag har ändå haft tur. Det med bb väskan är ingen lätt uppgift. Jag har än så länge packat allt till bebisen, bindor och amningsinlägg och bh. Så svårt och veta om man ska ha nån bok eller nåt annat för man lär ju ändå va helt slut. Vad har du packat? Eller har du börjat än? Jag tänker hela tiden att det är långt kvar, att jag hinner....men tiden går ju så fort ändå.