Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

BF Februari 2017

langtanefterbaby skrev 2016-06-20 12:52:10 följande:

Vad heter er grupp?

Februribebisar 2017. Den går inte att söka på
  • hurtänktedunu
    Cykeltratt skrev 2016-06-20 16:37:15 följande:

Vad har ni för symptom och hur känner ni er?

Jag börjar få små hugg på vänster sida, ömma bröst, yr och ingen matlust alls. Är väldigt orolig att värken ska bli värre och få missfall.. Tycker inte brösten växer heller men de kanske bara är ömma i början? Inget galet illamående heller bara pyttelite.. Är bara i v5 men vet verkligen ingenting om det här.. Ringde BM imorse och de ska ringa på onsdag så får vi se vad de säger! Hoppas ni alla mår bra <3

Har börjat bli lite illamående och ont i bröstvårtorna men mest brännande känsla i bäckenet
  • hurtänktedunu
    Lorvan79 skrev 2016-06-21 08:11:45 följande:

Hej på er!

Blev precis medlem här.

Är 37 år och väntar mitt och sambons första barn efter 9 månaders försök.

BF i första veckan i februari.

Är gärna med i fb-gruppen :)

bara att skicka ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig.
  • hurtänktedunu
    Mammaxflera skrev 2016-06-21 08:48:15 följande:

Då tar jag mig ett skutt in i denna härliga tråd som är lite "liv" i, jag är 25år och har BF (troligen) i slutet av februari med min sambo som är 32, har även en dotter på 6år som jag varit själv med sedan hon var liten.
    Ska bli roligt att följas åt, min sambo ska ju bli pappa för första gången och han är helt upp i varv. Har ännu inte ringt mvc men ska ringa dit idag, känner mig sådär nervös även fast jag har barn sedan innan men de var ju några år sedan nu jag genom gick allt detta. "Hej, jag är gravid".

Jag vill gärna gå med i någon grupp på fb som är ordentligt hemlig som jag sett att många skrivit om, hur gör jag då?

Skriv ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig. den är helt hemlig. går inte att söka på.

• hurtänktedunu
    Saz82 skrev 2016-06-22 10:01:56 följande:

När får man göra VUL? Samtidigt som inskrivningen?

Jag ska på inskrivning nästa fredag. Vill ju så gärna se att det finns något där för det är fortfarande så väldigt overkligt för mig. Kan ju inte vänta till RUL, för det sker väl först i vecka 18-20?

Sällan dom gör vul i samband med inskrivning. Då ska det vara speciella omständigheter. Jag bokade själv privat. Annars får vi vänta till rul i v18-20.
  • hurtänktedunu
    Hanalaya skrev 2016-06-22 20:21:19 följande:

Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.

beklagar verkligen.
  • hurtänktedunu
    EnBoll skrev 2016-06-22 19:19:50 följande:

[quote=76732946][quote-nick]hurtänktedunu skrev 2016-06-22 17:44:26 följande:[/quote-nick]Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt

Men oj vad mysigt :)

Gamlamamman skrev 2016-06-22 19:27:16 följande:
    WOW! Mysigt! 
    Lilla.p skrev 2016-06-22 19:34:25 följande:
    Gud va mysigt att få se det tickande hjärtat. Hihi

väldigt mysigt faktiskt. var inte meningen utan hade ett annat ärende på kvinnokliniken och doktorn frågade om hon skulle kolla. ja tack! ;)
    Funderar dock hur jag ska göra nu. har en tid för VUL 30/6 i v7+5 så vet inte om jag ska ta den tiden också. väldigt kluven. vill ju gärna se bebis då också och det händer ju massor på en vecka.
  • hurtänktedunu
    Emmaa90 skrev 2016-06-22 22:56:02 följande:

Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?

jag har en dotter på 2 år :D
  • hurtänktedunu
    mammelie skrev 2016-06-26 15:12:54 följande:

Nån mer än jag som ska göra KUB-test?

Yes. Bokat och klart till 2 augusti
Svar på tråden BF Februari 2017