BF Februari 2017
Vad heter er grupp?
Vad heter er grupp?
Vad har ni för symptom och hur känner ni er?
Jag börjar få små hugg på vänster sida, ömma bröst, yr och ingen matlust alls. Är väldigt orolig att värken ska bli värre och få missfall.. Tycker inte brösten växer heller men de kanske bara är ömma i början? Inget galet illamående heller bara pyttelite.. Är bara i v5 men vet verkligen ingenting om det här.. Ringde BM imorse och de ska ringa på onsdag så får vi se vad de säger! Hoppas ni alla mår bra <3
Hej på er!
Blev precis medlem här.
Är 37 år och väntar mitt och sambons första barn efter 9 månaders försök.
BF i första veckan i februari.
Är gärna med i fb-gruppen :)
Då tar jag mig ett skutt in i denna härliga tråd som är lite "liv" i, jag är 25år och har BF (troligen) i slutet av februari med min sambo som är 32, har även en dotter på 6år som jag varit själv med sedan hon var liten.
Ska bli roligt att följas åt, min sambo ska ju bli pappa för första gången och han är helt upp i varv. Har ännu inte ringt mvc men ska ringa dit idag, känner mig sådär nervös även fast jag har barn sedan innan men de var ju några år sedan nu jag genom gick allt detta. "Hej, jag är gravid".
Jag vill gärna gå med i någon grupp på fb som är ordentligt hemlig som jag sett att många skrivit om, hur gör jag då?
När får man göra VUL? Samtidigt som inskrivningen?
Jag ska på inskrivning nästa fredag. Vill ju så gärna se att det finns något där för det är fortfarande så väldigt overkligt för mig. Kan ju inte vänta till RUL, för det sker väl först i vecka 18-20?
Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt
Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.
[quote=76732946][quote-nick]hurtänktedunu skrev 2016-06-22 17:44:26 följande:[/quote-nick]Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt
Men oj vad mysigt :)
Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?
Nån mer än jag som ska göra KUB-test?