BF Februari 2017
hej, jag blev aldrig inlagd i fb av henne jag skrev till, någon annan?
hej, jag blev aldrig inlagd i fb av henne jag skrev till, någon annan?
tänkte säga skicka ett pm men såg att du redan skrivit ditt namn. acceptera min vännerförfrågan på fb men skriv inte ut mitt namn här är du snäll.
Jag får ÄNTLIGEN hoppa in i en sådan här tråd.
Efter åtta (8) ÅR av försök visade CB digital för första gången "gravid".
Det sjätte IVF-försöket, som vi sagt skulle vara sista. Som inte gav några embryon till frysen.
38 år. Överviktig. Men jag hoppas ändå den eller de (det sattes in två embryon) vill och kan stanna kvar. Bara att få ett plus är ett stort steg framåt.
Om jag fattat rätt hur man räknar när man gör IVF är BF 21 feb 2017.
Grattis alla nya plus. Ni som vill gå med i februari gruppen som är hemlig på Facebook kan skicka meddelande till mig
Hoppar gärna in här! Plussade i torsdags. Har inte riktigt smällt chocken än, men är såklart jätteglad! Har en son som fyllde 1år i maj. Så ja är lite orolig att de blev ett syskon för snabbt inpå.. Bf ca 3mån innan han fyller 2år. Någon här som har erfarenhet av syskon tätt inpå? Blir de jobbigt tro? Kommer ja "svika" sonen med att ha mindre tid för honom speciellt när han fortfarande är så liten o kanske inte förstår varför? Såå mycket blandade känslor! Går gärna med i fb gruppen! Är den sluten?
Ärligt talat mår jag jättedåligt just nu :'( har pratat allvar med sambon och han är väldigt orolig över ekonomin vilket jag helt förstår då jag slutade jobba för en månad sen (hade ett kontrakt på 6 månader och nu kunde de inte anställa mig)
Så allt är upp och ner, jag klarar inte en till abort, aldrig mått så dåligt som när jag gjorde en förra året. Och jag vill verkligen det här ändå, av hela mitt hjärta men sambon känner inte samma sak :'(
Har bf 23 februari 2017..
Jag mådde inge bra i gruppen då man la en massa energi på att sätta upp regler kring att man inte fick ta bort i lägg, trotts man blivit utsatt för en massa skitsnack. (ganska självklart att man tar bort sånt) Orkar inte komma tillbaka just nu men kanske gör det senare! Har fortfarande behovet att prata med andra mammor :)
Japp.. Vi är en liten grupp! :) Den andra är ganska stor. Vill du vara med i våran kan du skicka mig ett privat meddelande här på familjeliv :)
Vår grupp syns inte när man söker och är därmed helt hemlig. Ingen ser att ni är med och den går inte att söka på.
Yay! Nu hoppar jag också in här, äntligen. Har läst sedan start och hoppats på att kunna starta ett konto och skriva jag med Plussade med CB digital i fredags på bim-2, extratest igår på bim och bägge sa gravid. Har BF i slutet av feb. Fick ett tidigt missfall i februari i år och har avvaktat med försök, men nu tog det direkt igen. Rädd men hoppfull om att denne lilla krabat ska stanna kvar. Mår illa, är trött o har molande värk i magen mest hela dagarna - så glad att det känns något! Har en dotter som är född -14, så det blir vårt andra barn!