• Micki88

BF Februari 2017

Svarat på att privata meddelanden ang fb gruppen :) kul att så många vill dela sin resa tillsammans med oss. Om inte alla mina svar kommit fram så säg till här. Blir lite knas ibland tyvärr :)

• Micki88

Skicka ett meddelande till mig så lägger vi till dig i Fb gruppen sen :)

Maju1985 skrev 2016-07-20 14:27:56 följande:

Hej alla glada!

Jag är idag i vecka 8+3, gjorde en VUL igår då jag tidigare haft MA och MF.. Hjärtat tickade på så fint, så nu håller vi alla tummar och tår!

Jag hänger gärna med i FB-gruppen också :)

• Micki88

Skickat dig en vänförfrågning på Fb , sen kan jag lägga till dig. :)

Amiaberg skrev 2016-07-20 22:29:10 följande:

Ni kan även lägga till mig i fb gruppen, annemarie santic åberg heter jag där

• Micki88

Pma mig så fixar vi in dig i gruppen :)

stor grön drake skrev 2016-07-24 17:14:07 följande:

Välkommen!

De flesta grupperna är hemliga, dvs man måste bli inbjuden, om du går en sida eller två tillbaka så ser du vem du ska prata med, Mickan88 eller nått liknande (jag och namn alltså...)

• Micki88

Skicka mig ett pma så kan jag lägga in dig i den hemliga gruppen :)

Idahelenasweden skrev 2016-07-24 14:47:36 följande:

Jag hoppar in här. Har bf i slutet av februari. Mitt andra barn.

Så spännande är de.

Läste att de finns en Facebook grupp. Någon som vet vad den heter? Skulle vilja gå med i dem.

• Micki88

Skicka mig ett PM så fixar jag in er i den hemliga Fb guppen :)

• Micki88

Skicka mig ett privatmeddelande så kan vi fixa in dig i gruppen :)

Lili81 skrev 2016-08-08 16:20:22 följande:

Hej! Jag är i v. 15 och är också gärna med här och i facebookgruppen.

• Micki88

Den är helt hemlig :) skicka mig ett privat meddelande så fixar vi det :)

HKC skrev 2016-08-10 17:57:32 följande:

Hej!

Jag är ny här, bf 26 februari men har inte gjort ul än så det kanske flyttas till mars.... Väntar mitt tredje barn, har sedan tidigare tvillingflickor födda september -14, min ena dotter dog när de var nästan fyra månader pga omogna lungor pga tidigt född och extremt tillväxthämad, så kommer of ha en psykisk jobbig graviditet denna gång om det nu finns nån därinne.

Jag skulle gärna gå med i fbgrupp om det finns någon hemlig? Jag vill inte att det ska synas än på fb då vi inte har berättat förutom för våra närmaste ännu.

• Micki88

Skicka mig ett privat meddelande :) så fixar vi in dig i Fb gruppen

Evemednummer1 skrev 2016-08-11 08:55:26 följande:

Hej!

Är gravid med vårt första barn och bf beräknat till 17/2 -17. Spännande tid nu och vi gjorde kub igår vilket gav bra siffror och helt fantastiskt att få se ett litet liv därinne ????

Vill gärna komma med i FB-gruppen ????

• Micki88

Hej nu har jag svarat. Ledsen för sent svar, men är inne här lite då o då bara :) kul att du vill vara med i vår grupp!

Chloe13 skrev 2016-08-31 20:33:21 följande:

Vill gärna gå med i FB tråden! Har kontaktat Micki88 utan svar. Kan jag kontakta någon annan? :)

• Micki88

Hittade bara en med ditt namn på Fb, men skickade dig ett meddelande så jag ser att det är rätt person :)

Strutzen skrev 2016-09-01 19:38:21 följande:

Funkar inte micki. Hjälp mig hehe. Kan inte du lägga in mig i din grupp Emelie Strutz heter jag :)

• Micki88

Kolla med din fackombud, samt löneenheten. Jag får mina 10% från kommunal :)

1900920802 skrev 2016-10-09 12:15:59 följande:

Hej nån som hört om FÖRÄLDRAPENNING-TILLÄGG ? Som var på 10 % ? då undrar jag.. menar dom att man får föräldrapenningen som är på knappt 80 % och tillägg på 10 % som kallas föräldrapenning tillägg?

De jag fått höra är att vissa missar att skaffa de där tillägget å går därför misste om dom där extra 10 % man kan få. ? Allt de här snurrar i min skalle (första barnet) så ni som.kan om sånt här, svara.gärna :D

Svar på tråden BF Februari 2017